.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Премиери » Новият Golf R Variant с универсални възможности

Новият Golf R Variant с универсални възможности

Новият Golf R Variant е най-мощната и динамична комби версия на Volkswagen Golf в историята на марката. В него спортният дух среща практичността в ежедневието, а високите динамични показатели са съчетани с гъвкавия и просторен интериор. Разполагащият с максимална мощност от 235 кВт (320 к.с.) Golf R Variant остава верен на традициите на своите предшественици – практичен и многофункционален автомобил, удобно за прекарване на свободното време семейно комби и впечатляващ спътник с изключителна динамика. В случая тя се дължи и на системата за двойно предаване 4MOTION с функция R Performance torque vectoring за селективно управление на въртящия момент на задния мост.

Също както и компактният Golf R, Golf R Variant се предлага с новоразработената система за двойно предаване 4MOTION с функция R Performance torque vectoring, която дава възможност за селективно управление на въртящия момент към колелата на задния мост. Това означава, че тягата се разпределя оптимално не само между предния и задния мост, а при необходимост и индивидуално към всяко от задните колела посредством новия заден диференциал. Иновативната система на задвижване подобрява значително динамиката на пътя на новия Golf R Variant, като оптимизираните характеристики са особено впечатляващи в завоите. В същото време системата допринася и за повишаване на безопасността – при завиване по-голямата част от тягата се насочва към външното за завоя задно колело, което повишава значително сцеплението и едновременно с това запазва  неутралното поведение на пътя.

Чрез системата Vehicle Dynamics Manager двойното предаване 4MOTION е свързано с останалите системи за контрол на характеристиките на ходовата част като електронната блокировка на диференциала XDS и допълнително предлаганата система DCC (Dynamic Chassis Control), която дава възможност за различни конфигурации по желание на водача. Резултатът от всичко това е изключително прецизно и неутрално поведение на пътя, оптимално сцепление и изключителна пъргавина. Накратко – максимално удоволствие от шофирането. Заключителните фини настройки на поведението на новия Golf R Variant са проведени от специалистите на Volkswagen R на Северната отсечка на пистата Нюрбургринг.

Опционалният пакет оборудване R-Performance добавя два допълнителни режима на движение на спортното комби – при „Special“ всички основни параметри на задвижването са настроени така, че да отговорят на предизвикателствата на трасета като Северната отсечка на Нюрбургринг и други от този ранг. Режимът „Drift“ от своя страна предлага изцяло нови измерения на поведението на пътя и е предназначен за спортно шофиране извън обществената пътна мрежа – за максимално забавление и безопасност при дрифт изпълнения.

Golf R Estate се задвижва от 2,0-литров четирицилиндров турбодвигател от серията EA888. В четвъртото си поколение този спортен агрегат развива максимална мощност 235 кВт (320 к.с.) и дава възможност за постигане на време за ускорение от 0 до 100 км/ч от едва 4,9 секунди. Стандартната максимална скорост от 250 км/ч може да се увеличи до 270 км/ч с добавяне на пакета R-Performance.

Вижте още

Премиера на Mazda CX-3 Super Edgy в Япония

Миналата година кросоувърът Mazda CX-3 получи нов базов двигател в Япония – атмосферен Skyactiv-G 1,5 (111 к.с., …