.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Новини » Mercedes-AMG One идва през 2022 г.

Mercedes-AMG One идва през 2022 г.

Често отлаганият хиперавтомобил Mercedes-AMG One най-накрая ще започне да се произвежда около средата на следващата година, потвърдиха от компанията.

Специалното подразделение на Mercedes-Benz съобщи на клиентите, които са поръчали хиперавтомобила с мощност 1000 к.с. плюс на основата на Формула 1, че производството на първия от 275 екземпляра ще се появи през 2022 г., като най-накрая обявиреализацията на проекта след поредица от забавяния.

Оригиналният концепт Project One беше разкрит за първи път преди четири години, но се казва, че развитието е било подложено на забавяне поради сложността на адаптирането на хибридното задвижване, получено от F1, за движение по обществените пътища . Но Mercedes-AMG работи за разрешаването на тези проблеми, като автомобилът бе издебнат по тестове по шосетата по-рано тази година и бе представен на щанда на компанията на автомобилното изложение в Мюнхен миналия месец.

Широко известният автомобил е предназначен да демонстрира отличното представяне на хибридната и електрифицирана технология на Mercedes-AMG. По-ранен официален видеоклип показва дългоочаквания конкурент на Ferrari SF90, който се движи със скорост около тестова писта, и дава по-подробна представакъм цялостния му аеропакет и дизайна на кабината. Той също така разкрива, че One се присъединява към Формула 1 на Mercedes-AMG през 2021 г., като приема новия псевдоним E Performance, който ще смени EQ Power+ като обозначение на хибридите за представяне на марката.

Моделът със задвижване на четирите колела с 1000 к.с.плюс който използва хибридизиран 1,6-литров V6, адаптиран от този на шампионския автомобил във Формула 1 на Mercedes-AMG, първоначално трябваше да се появи в началото на 2019 г. Разбира се, че датата е отложена поради инженерни борби, които включват привеждане на сложния двигател в съответствие със стандартите за емисии на WLTP, като се използва бензинов филтър за твърди частици, без да се компрометира ефективностт .

Проблеми възникнаха и при скоростта на празен ход на двигателя на базата на F1, която е около 5000 оборота в минута в състезателните спецификации. Инженерите получиха задача да накарат двигателя да работи правилно на празен ход от около 1200 оборота в минута, описано като „огромно предизвикателство“.

Целите за развитие включват двигателя, който осигурява „перфектно от гледна точка на всекидневната работа“ и може да работи само в изцяло електрически режим до 25 км. Все още не е ясно дали амттомобилът ще може да отговори на претенциите за представяне на концепта за максимална скорост от 350 км/ч и 0-200 км в час за 6 сек.

Вероятно компанията ще се опита да направи рекорд на обиколка на Нюрбургринг, след като приключан настройките.

One запазва голяма част от дизайна на концептуалния автомобил от 2017 г. Виждат се незначителни промени в аеродинамичните функции и те могат да се променят отново преди производството, като пистовите тестове са насочени към калибриране на активните аерокомпоненти като жалузите, изходите за въздух в предните калници и задния спойлер.

Ще бъдат произведени само 275 екземпляра и всички вече са продадени на цена от 2,27 млн. евро (2,06 млн. паунда).

Вижте още

Финални тестове на Bugatti Centodieci в САЩ

Инженерите на Bugatti провеждат последния етап в подготовката на Bugatti Centodieci, чиято изчерпателна програма за развитие …