Базираният в Шанхай автомобилен производител Aiways разширява броя на европейските пазари до 14 страни , след добавянето на Хърватия, Фарьорските острови, Исландия и Словения. Купувачите на автомобили в тези страни вече ще имат възможността да закупят изключително атрактивния кросоувър Aiways U5 и да се присъединят към нарастващия брой хора в Европа, които откриват света на достъпната екомобилност.
Добавянето на тези четири нови пазара следва корпоративните новини, че Aiways завършв нов кръг от финансиране в размер на стотици милиони долара през януари. Новата инвестиция ускорява развитието на бизнеса на Aiways в световен мащаб, с особен акцент върху пускането на нови пазари, увеличаване на производството, нови продукти и устойчива мобилност, подобряване на потребителското изживяване и развитие на дигиталните възможности на марката.
Д-р Алекс Клозе, вицепрезидент по задгранични операции в Aiways, казва: „Голяма част от населението на ЕС вече може да си купи електрическия кросоувър Aiways U5, което е огромно постижение за млада марка, изправена пред безпрецедентни предизвикателства през последните две години. Ще продължим да разширяваме присъствието си в Европа с нови пазари и нов автомобилпродукт. Благодарение на инвестициите и новите членове на управителния съвет можем да ускорим растежа на нашата компания по отношение на дигитализация, продажби и, разбира се, марка информираност“.
Aiways ее първият стартиращ електрически автомобил в Китай, който успешно започна да продава автомобили в Европа и продължава да увеличава устойчивото си присъствие на континента. На всички пазари към кросоувъра Aiways U5 ще се присъедини и Aiways U6 SUV-Coupé за нови и съществуващи клиенти на Aiways, които искат да култивират активен начин на живот през 2022 г. И двата модела са електрически, предлагащи висококачествено, достъпно движение с нулеви емисии, дълът автономен пробег, водеща в класа практичност и най-съвременни функции за безопасност. Aiways възнамерява да пусне по един нов електрически автомобилна календарна година в Европа.