.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Американци поръчаха странно Ferrari Roma с японски мотиви

Ferrari Tailor Made, отделът за персонализиране на производителя от Маранело, представи уникален автомобил, разработен на основата на модела Roma в сътрудничество с екипа на американското списание Cool Hunting.

Историята на автомобила започва, когато Евън Оренстен и Джош Рубин, основателите на американското издание Cool Hunting, посветено на дизайн, култура и технологии, получават предложение и приемат възможността да персонализират Ferrari Roma, за да проучат докъде Програмата за персонализиране на Ferrari може да стигне.

Те се срещат с главния дизайнер на Ferrari Флавио Манцони в шоурума Ferrari Tailor Made в Ню Йорк. Те току-що са се върнали от изследователско пътуване в Япония, където са проучили традиционни и занаятчийски методи на страната, като предлагат да внесат някои от тези уникални идеи и материали в разработването на автомобил по поръчка, както смятат от Cool Hunting.

Флавио Манцони и неговият екип са вдъхновени от паралелите между италианската и японската култура и философия на дизайна: непоколебима отдаденост на качеството, емоционална ангажираност с клиента и умения за изработка, предавани от поколение на поколение.

Единственият модел, разработен на основата на Ferrari Roma, за първи път придобива каросерия в цвят Indigo Metal. Индигото е известно в японската дизайнерска култура и традиционното боядисване се прави естествено, а оттенъкът индиго се среща и в тъканта сакиори, използвана за вложките на тапицерията на седалките и стелките на Roma.

Вътрешните дръжки на вратите на Romaсъщо са вдъхновени от Япония: те са обвити в плътно ръчно тъкани ленти от черна кожа, почит към цуками – древно изкуство за увиване на дръжките на известните мечове катана.

В интериора е използвана мед с уникална естествена патина. Скоростният лост на тази Roma е направен от този метал. Символът „камон“, предаван от поколение на поколение в Япония, се вижда върху табелката на централния подлакътник на автомобила и праговете на вратата.

Специалният Ferrari Roma, проектиран за Cool Hunting, ще бъде изложен в шоурума Ferrari Tailor Made по време на Седмицата на дизайна в Ню Йорк (NYC X DESIGN).

Вижте още

Следващото Lamborghini ще бъде електрическо?

Lamborghini току-що подаде името Revuelto в Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз. Предстои ли …