На салона в Лос Анджелис Audi изкара два концепта, силно свързани с бъдещето на марката и нейния дизайн. След като видяхме Prologue Concept е ред да се фокусираме върху водородното A7 Sportback H-Tron Quattro Concept. То изглежда идентично със стандартната А7-ца, но различното в случая е горивната клетка за водород и хибридната система за задвижване.
Сложната система е инсталирана под предния капак и включва 300 индивидуални клетки.
Когато използва горивната си клетка Audi A7 H-Tron Quattro Concept се нуждае от 1 кг водород на 100 км, което се равнява на 3,7 литра. Четирите вородорни резервоара гарантират пробег от 500 км. Веднъж изчерпани пълното им зареждане отнема около 3 минути.
Горивната система работи с литиево-йонна батерия с капацитет на мощност 8,8 кВч. Тя е монтирана в багажника и осигурява 50 км пробег в електрически режим. Батерията може да се презарежда в движение или чрез кабел от електрическата мрежа, което отнема 2 часа (360V) или 4 часа (230V).
Концептуалното Audi е с два електромотора по един върху всяка ос, като всеки генерира максимална мощност 85 киловата (114 киловата при временно увеличено напрежение) и 270 Нм въртящ момент. Всички тези системи учеличават теглото на четиривратото купе до 1950 кг, но комбинацията от 230 к.с. и 540 Нм позволяват спринт от 0-100 км/ч за 7,9 секунди и максимална скорост 180 км/ч.