.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Премиера: Audi A7 Sportback H-Tron Quattro Concept

На салона в Лос Анджелис Audi изкара два концепта, силно свързани с бъдещето на марката и нейния дизайн. След като видяхме Prologue Concept е ред да се фокусираме върху водородното A7 Sportback H-Tron Quattro Concept. То изглежда идентично със стандартната А7-ца, но различното в случая е горивната клетка за водород и хибридната система за задвижване.

Audi A7 Sportback H-Tron Quattro Concept

Сложната система е инсталирана под предния капак и включва 300 индивидуални клетки.

Audi A7 Sportback H-Tron Quattro Concept

Когато използва горивната си клетка Audi A7 H-Tron Quattro Concept се нуждае от 1 кг водород на 100 км, което се равнява на 3,7 литра. Четирите вородорни резервоара гарантират пробег от 500 км. Веднъж изчерпани пълното им зареждане отнема около 3 минути.

Audi A7 Sportback H-Tron Quattro Concept

Горивната система работи с литиево-йонна батерия с капацитет на мощност 8,8 кВч. Тя е монтирана в багажника и осигурява 50 км пробег в електрически режим. Батерията може да се презарежда в движение или чрез кабел от електрическата мрежа, което отнема 2 часа (360V) или 4 часа (230V).

Audi A7 Sportback H-Tron Quattro Concept

Концептуалното Audi е с два електромотора по един върху всяка ос, като всеки генерира максимална мощност 85 киловата (114 киловата при временно увеличено напрежение) и 270 Нм въртящ момент. Всички тези системи учеличават теглото на четиривратото купе до 1950 кг, но комбинацията от 230 к.с. и 540 Нм позволяват спринт от 0-100 км/ч за 7,9 секунди и максимална скорост 180 км/ч.

Вижте още

Alfa Romeo вади наследник на 8C Competizione

Alfa Romeo пусна тийзър, включващ детайл от нов модел, който трябва да се появи тази …