.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Audi Q8 Concept [Премиера]

От този концепт през 2018 г. ще се роди дебелото SUV купе на Audi, което ще се конкурира с BMW X6 и Mercedes-Benz GLE

Салонът в Детройт вече е отворен и може да видим новите звезди на големите марки. Вероятно най-очакваният модел на изложението в САЩ е Audi Q8 Concept. Само след година този прототип ще се прероди в сериен модел, с който Audi ще атакува BMW X6 и Mercedes-Benz GLE. Голямото SUV купе с четири врати трябва да бъде „най-луксозното Audi, създавано някога“.

Според Audi концептуалният Q8 комбинира спортните и секси линии на купе с функционалността на класически SUV автомобил. Въпреки скосената задница мястото на пътуващите отзад трябва да е достатъчно комфортно, благодарение отчасти на дългото 3 метра междуосие. Дължината на концепта е 5 м, широк е цели 2,04 м и е висок 1,7 м. Подобни ще са размерите и на серийния модел през 2018-та.

„Q8 демонстрира силните срани на нашата марка в областта на технологиите и дизайна, като същревременно осигурява поглед към един бъдещ сериен SUV. С новото поколение дисплеи и уреди, ние даваме възможност на клиентите да изпитат свързаността по нов начин“. Това е коментарът на Дитмар Вогенрайтер, отговарящ за продажбите на Audi USA. Той разкри, че концептуалния head-up дисплей, който според него е най-големият в автомобилната индустрия, ще се предлага за пръв път от следващото поколение Audi A7. Таблото на Q8 разполага с няколко тъчскрийн дисплеи и се отличава с почти пълната липса на бутони.

Audi Q8 Concept е плъг-ин хибрид с 449 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Двигателят с вътрешно горене е бензинов 3,0-литров TFSI с 333 к.с. и 500 Нм. Той работи в комбина с един електромотор, интегриран в 8-степенната tiptronic трансмисия. Последния може да генерира 136 к.с. и 330 Нм.

В изцяло електрически режим Q8 може да измине 60 км, докато с пълен резервоар и с помощта на TFSI мотора, пробегът нараства до 1000 км. Официалният разход на гориво при нормално шофиране е 2,3 литра на 100 км. Пълното зареждане на мощната 7,2 kW батерия отнема 2 часа и половина.

Q8 Concept е с перманенто quattro задвижване и адаптивно въздушно спортно окачване. Последното може да свали или увеличи клиренсът с 90 мм. Интериорът е с четири индивидуални седалки, подобно на първото BMW X6, което в началото не се предлагаше в конфигурация с 5 места.

Още снимки:

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *