Audi реши да поосвежи фамилията на A6 и го направи в първите дни на септември, като фейслифтът включва стилови и технически промени за всичките модели.
Дизайнерските промени включват променена единична радиаторна решетка, пипнати фарове и стопове, леко модифицирани брони, странични прагове и накрайници на генерацията. Ако не се стискате толкова може да си вземете новата A6-ца с опционалните LED или матричните LED фарове с динамични мигачи.
По-важните промени са под капака, където всичките три TFSI и петте TDI двигателя са с Евро 6 стандарт. Новият 1,8 TFSI ultra се присъединиява към гамата и с него A6/A6 Avant харчат само 5,7 л/100 км. Има и нов 2,0 TDI ultra със 150 к.с., пиещ 4,2 л/100 км дизел. И двата ultra двигателя са с новоразработени S-tronic трансмисии.
Гамата на А6 е обновена и с подобрен 3,0 TDI с 218 к.с. или 272 к.с. Тук има и би-турбо версия на същия този мотор с 320 к.с., както и версия с 326 к.с., можеща за кратко да генерира 346 к.с. при оувърбууст.
Ако заложите на S6/S6 Avant ще може да мачкате 4,0-литров би-турбо V8 с 450 к.с. Седанът ускорява от 0-100 км/ч за 4,4 секунди, докато комбито се забавя с 0,2 секунди.
При RS6 Avant получавате 560 к.с. от 4,0-литров TFSI. С него може да спринтирате до 100 км/ч за 3,9 секунди и да наказвате почти всичко на магистралата с максималните 305 км/ч.
Най-евтиното към момента Audi A6 е това с 1,8-литровия мотор и с цена от 38 400 евро. A6 Allroad Quattro с 3,0 TDI започва от 56 650 евро, S6 от 75 400 евро, а RS6 Avant ще ви лиши от 108 900 евро.
[nggallery id=212]