.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

BMW 2022 Серия 8 М с изключителна динамика

Обновеното BMW Серия 8 и с каросерии купе, кабриолет и Gran Coupé бяха разкрити преди публичния им дебют на конкурсите на остров Емелия в САЩ в началото на март. Производството стартира през март.

Серия 8 2022 получава пакета M-Sport, който преди това бе опция, сега като стандарт. Той насища триото стандартни модели от Серия 8 с редица отличителни елементи на BMW M дизайн, включително по-силно структурирана предна броня и заден дифузор, както и нови 19-инчови джанти и модернизирани спирачки със сини апарати при шестцилиндровите модели.

„По-мощните V8 модели получават подобно доработване, но с добавен разделителен елемент отпред, странични огледала в стил M8, заден спойлер и дифузор в това, което BMW описва като цвят Dark Shadow Metallic. Включени са също нови 20-инчови джанти и M-Sport диференциал като стандарт.

Промените в BMW M8 са още по-фини с нови цветове на екстериора, включително за първи път Shadow Line, както и нови 20-инчови алуминиеви джанти M-Sport.

Новата Серия 8 и M8 се предлагат с допълнителна осветена радиаторна решетка. Леко променен в дизайна спрямо този, който се вижда на моделите преди фейслифта, той се предлага като стандарт в комбинация с пакета Iconic Glow, с осветен съраунд и водопадно осветление за всеки от елементите на решетката. Осветлението се активира при отваряне на вратата и може да се изключи ръчно.

За отбелязване на 50-ата годишнина от създаването на подразделението BMW M, всички нови модели от Серия 8 и M8 могат да бъдат поръчани с опционални M емблеми в синьо, лилаво и червено вместо традиционния синьо-бял кръг на BMW.

Вътре, шестцилиндровите модели получават стандартно спортни предни седалки. Предишният стандартен 10,25 информационно-развлекателен дисплей също отстъпва място на по-голям 12,3-инчов модул.

Стандартната Серия 8 остава със същата двигателна гама както преди: 3,0-литров редови шестцилиндров бензинов турбо агрегат , развиващ 333 к.с. в 840i xDrive, 4,4-литров V8 с турбокомпресор с 523 к.с. в M850i xDrive и турбо 3,0-литров турбо двигател, шестцилиндров дизел, предлагащ 335 к.с. в 840d xDrive. Всички са със задвижване на четирите колела като стандарт.

Междувременно 4,4-литровият битурбо V8 на M8 продължава да развива 592 к.с. като стандарт, но по-мощният Competition автомобилполучава 616 к.с. и ускоряване до 100 ким/ч за 3,2 сек.

Вижте още

Lamborghini Huracan GT3 EVO2 [Премиера]

Това е поредното състезателно творение на моторспорт департамента Lamborghini Squadra Corse. И то носи името …