След лансирането на BMW M4 CS бе въпрос на време да видим и BMW M3 CS. Еми ето го и него!
Рецептата е копирана и всичко добро от CS версията на двувратото M4 получава и седана M3. Така че и при BMW M3 CS имаме карбонови компоненти, които свалят с 50 кг теглото спрямо стандартното M3. Главно от въглерони влакна и подсилена пластмаса са направени покрива и предния капак, за да се снижи центъра на тежестта. Разбира се, имаме повече конски сили и по-дрезгава изпускателна система.
Двойно-турбинираният 3,0-литров шестцилиндров редови двигател генерира 453 к.с. при 6250 об/мин. Или 28 к.с. повече от тези при „чистото“ M3. Максималният въртящ момент е увеличен с 50 Нм и вече достига 600 Нм, налични между 4000 и 5380 об/мин.
Силовите подобрения се отразяват на динамиката, като ускорението от 0-100 км/ч спира хронометъра на 3,9 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 280 км/ч. Стандартно BMW M3 CS е оборудван с Competition Pack и тежи 1585 кг.
Изборът за скоростна кутия е ограничен до един – 7-степенна автоматична с двоен съединител и възможност за превключване от перата зад волана. Окачването е адаптивно с познатите режими Comfort, Sport и Sport+.
Част от серийното оборудване е цялостна климатична система и чудесна аудио система от Harman Kardon. В списъка с опции остават карбон-керамичните спирачки и облечен с алкантара интериор.
Дизайнът на джантите е вдъхновен от колите на BMW в DTM. Отпред са монтирани 19-цолови „капли“, докато отзад са използвани 20-цолови. Те са обути в гуми в лепкави гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. С последните трябва да се кара по-внимателно на мокър асфалт.
Освен всичко изброено дотук BMW M3 CS получава една идея по-отличителен бодикит, голяма част от който е направен от карбон или подсилен с пластмаса карбон.
Първите доставки ще бъдат направени в началото на 2018-та, така че имате още малко време да спестите около 193 хил. лв., без в тях да влизат опциите. Това са си над 55 хил. лв. над цената на версията M3 Competition. Хмм, 55 хил. лв. за 28 к.с., повече карбон и ексклузивност? Или пък си струва, когато в гаража ви влезе BMW M3 CS 2018?
Още снимки