.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Премиери » BMW M760Li xDrive [Премиера]

BMW M760Li xDrive [Премиера]

Първият M Performance за Серия 7 е най-скъпото ново BMW, което може да купите днес

Автомобилите с V12 двигатели от няколко години насам са в Червената книга на изчезващите видове. Затова трябва да приветстваме марките, които все още удържат „зеления“ натиск за по-нискоемисионно бъдеще. В случая аплодисментите са за BMW M760Li xDrive.

Това, което може да кажем за немската машина отвъд нейното техническо досие, е че е най-скъпото BMW в гамата на марката. Да, цената му е точно 168 090 евро в Германия и надхвърля тази на BMW i8, което се продава от 130 000 евро. Колата, която може да детронира M760 е бъдещото улра луксозно X7 с четириместен салон и същия V12 двигател. Но X7 ще излезе през 2018-та, а версията с V12 я очакваме чак през 2019 г. Така, че това тук е финансовия цар.

Но да се върнем към механиката на прясното BMW M760Li xDrive. Почти може да го наречем М7, но не е редно. Под дългия преден капак е монтиран 6,6-литров V12 би-турбо двигател с 610 к.с. и 800 Нм. Въртящият момент се предава към четирите колела чрез xDrive система, като ускорението от 0-100 км/ч отнема 3,7 секунди. Максималната скорост е ограничена на познатите 250 км/ч. Но ако поръчате опционалния M Driver пакет ще може да достигнете 305 км/ч, което е малко по-бавно от Alpina B7 и нейните 310 км/ч.

Настрана от V12 двигателя, M760Li xDrive е оборудвана с топ оборудването, което BMW може да предложи в наши дни. Излишно е да споменаваме, че е дълга база, имайки присъствието на буквата L в дългото име.

За по-умерените си клиенти BMW предлага опционална версия Excellence. Тя не се доплаща, но ви лишава от аеродинамичния M пакет и заменя М-ковите 20-цолови матови джанти с различни на дизайн полирани „капли“ със същия размер. Версията Excellence се отличава и със сребриста радиаторна решетка, допълнителни хромирани акценти и дървените апликации по волана. При нея багажникът е брандиран единствено с V12 емблема, като липсва логото на M Power. Изпускателната система също е преработена и е приглушена, така че да не будите съседите, когато се прибирате по-късно вечер. Може да направите разликите със стандартната версия по-долу в снимките.

Още снимки:

Вижте още

Фейслифт за Peugeot 5008 [Премиера]

Преди няколко дни Peugeot показа фейслифта на кросоувър модела си 3008. В случай че сте …