.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Bugatti готви нов модел с помощта на хърватската Rimac

Появата на младата автомобилна компания Rimac направи бързо име с електрическите прототипи Concept One и C_Two Concept. А нещата станаха значително по-сериозни с радикалната Nevera, представена през 2020 г. и разполагаща с космическите 1914 к.с.

В крайна сметка миналото лято Bugatti погълна Rimac, като сливането на двете компании трябва да доведе до появата на нови модели в каталога на производителя от Молсхайм. Знаете, че в момента французите имат само Chiron в няколко версии, от който са продадени 500 екземпляра. Сега на ход е появата на негов наследник, което не би трябвало да отнеме много време.

Но ако попитате Bugatti какво прави по въпроса, няма да получите отговор на този етап. Френската марка не е много приказлива по темата, но шефът на Rimac изглежда иска да каже малко повече. Той разговаря с британски журналисти и даде малко информация за бъдещето на двете марки.

Преди всичко той подчерта, че това поглъщане е “победа за нас, имайки прекрасна марка със 113-годишна традиция. Това е победа за Volkswagen, защото Bugatti има светло бъдеще, те имат акционерна база и ние ще държим разходите под контрол”. Той добави още, че „това също е победа за служителите, защото ще се развиваме. И това е печалба за клиентите, защото ни предстоят вълнуващи нови модели. Ние не просто ще работим, очаква ни успешно бъдеще.”

За тези „вълнуващи нови модели“ Мате Римац обяви, че спортен автомобил, оборудван със „силно електрифициран“ двигател с вътрешно горене, е в процес на разработване. Той трябва да види бял свят до 2024 г., но засега нищо повече не може да се каже по въпроса.

Според Мате Римац хората ще бъдат “изненадани“ да открият този модел, чиито технически характеристики нямат нищо общо с това, което се предлага в момента. Остава да видим каква форма ще приеме той.

Вижте още

Край на новите автомобили с ДВГ от 2035 г. в Европа

Европейският парламент току-що гласува края на новите автомобили с двигател с вътрешно горене. По този …