Citroën C4 и ë-C4 получават редица актуализации, представящи нови цветове на каросерията , нови джанти и увеличен автономен пробег за електрическата версия.
След като представлява повече от една пета от всички поръчки на C4 досега, ë-C4 получава поредица от технически подобрения. Citroën твърди, че това позволява подобряване на ефективността на шофиране и следователно по-голям автономен пробег , въпреки че официалният диапазон, сертифициран по WLTP, остава на 217 мили от батерията с капацитет 50 кВтч.

Наблюдава се и леко увеличение на цената, като базовиятодел Sense Plus сега започва от 30 895 паунда – 1715 паунда повече от първоначалната цена при старта.
И двигателите с вътрешно горене , и електрическите варианти също получаватактуализации на своите нива на оборудване. Моделът Sense за базово ниво сега претежава държач за таблет Citroën Smart Pad Support, който преди това беше само за по-високите нива на оборудване.
Всички модели сменят джантите си, като базовите Sense и Sense Plus получават ново светло сиво покритие, докато топ изпълненията Shine и Shine Plus автомобилите вече са оборудвани с диамантени джанти Aeroblade. Междувременно цветът на каросерията Obsidian Black е сменен с нов Perla Nera Black.

Citroën казва, че повече от 70% от продадените автомобили C4 досега са били „към върха на гамата“, така чепроизводителят е прекратил два варианта на хечбека с по-ниски спецификации, с автоматичния BlueHDi 130 Sense Plus EAT8 и автоматичния Puretech 155 Shine EAT8 сега се предлага само на склад.
Купувачите на C4 все още могат да избират между три 1,2-литрови трицилиндрови бензинови турбо двигатели и два четирицилиндрови дизела.
Електрическият мотор на ë-C4 генерира 134 к.с., като ускорява от 0 до 96 км/ч за 9,7 сек и достига максимална скорост от 193 км/ ч.