.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Премиера на Mazda CX-3 Super Edgy в Япония

Миналата година кросоувърът Mazda CX-3 получи нов базов двигател в Япония – атмосферен Skyactiv-G 1,5 (111 к.с., 144 Нм) с шестстепенна автоматична трансмисия, допълващ два Skyactiv-G 2,0 (150 к.с., 195 Нм) и Skyactiv-D 1,8 (116 к.с., 270 Нм). Сега в японския каталог CX-3 има само двигател 1,5 и 1,8 дизел, с които се предлага избор от шестстепенна механична и автоматична предавателна кутия. (Ситуацията е обратна на европейската, където CX-3 има един двигател-Skyactiv-G 2,0 със 121 к.с., 206 Нм.) Вчера компанията допълнително увеличи разнообразието от CX-3 на японския пазар със специален пакет Super Edgy.

Като се вземат предвид нивата на изпълнение, предавателните кутии, двигателите и типовете задвижване (предно / четири колела), CX-3 в Япония вече има 18 нива на оборудване. Голям контраст с другите пазари: немците например имат само три варианта на CX-3, докато американците само два. И моделът скоро ще напусне САЩ.

Черно-белият салон в Super Edgy, с двуцветни седалки и табло, е най-добрият в гамата. Страните на седалките са тапицирани с изкуствена кожа с гладка текстура, облегалките и централните части на подглавниците са покрити с изкуствен велур Grand Luxe. Вратите са покрити с бяла синтетична кожа.

Най-забележимата разлика отвън на Super Edgy е двуцветната боя с черен покрив и А-колони (пиано лак с висок гланц на В-колоните). Междувременно се предлагат четири нюанса за основния цвят на каросерията, включително нов за модела „платинен кварцов металик“. Двуцветната тема продължава вътре. В допълнение, кросоувърът  Super Edgy е добре оборудван. Базовото изпълнение  включва адаптивни светлини и LED фарови за мъгла, отопление на волана, дисплей, радар круиз контрол и автоматично спиране, неослепително салонно огледало, разпознаване на знаци и контрол на вниманието на водача, отопляеми предни седалки и електрически настройки с памет за шофьора.

В същото време производителят прави няколко подобрения на самия CX-3. Стандартният централен дисплей е нараснал от 7 инча на 8, пакетът Black Glossy се появява с лъскаво черно покритие в долната част на броните и праговете, а безжична версия на Apple CarPlay е добавена към редица нива на изпълнение. Всички версии със задвижване на четирите колела получават нагряване на зоната за почивка на чистачките в бозовото оборудване, а броят на опциите включва безжично зареждане на смартфона.

Комплектът се допълва от 18-цолови джанти в черен металик, сребристи вложки по праговете и броните, гланц в черно в долната част на броните. Вентилационните дефлектори са украсени с черен пиано лак отвън и пръстени с меден цвят отвътре. Те се повтарят от червените медни вложки на седалките.

Най-обикновената версия на CX-3 в Япония се оценява на 1 892 000 йени (14 300 евро). Новата версия на CX-3 Super Edgy с двигател 1,5 и задвижване на предните колела струва 2 491 500 йени (18 800 евро), а с двойно – 2 733 500 йени (20 600 евро). Super Edgy с 1,8 дизел и предно предаване – 2 970 000 йени (22 400 евро), с двойно – 3 212 000 йени (24 200 евро). Всички Super Edgy идват само с автоматична трансмисия. Японските дилъри вече приемат поръчки, а доставките ще започнат през май.

Вижте още

Opel представи новото комби Astra Sports Tourer

Opel представи комбито Astra Sports Tourer. Приемането на поръчки за автомобила в Европа ще започне …