.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Електрическият кросоувър Smart #1 идва през 2022

Smart започва радикална продуктова стратегия при новия съсобственик Geely и скоро ще разкрие серийната версия на Concept #1. Той бе показан на изложението в Мюнхен. А сега официално е потвърдено, че електромобилът ще се появи на пазара по-късно тази година.

Показан с каросерия на официални снимки от тестове, изглежда, че #1 е еволюирал много фино от миналогодишния концепт.

Това е първият от нова вълна модели, планирани за прераждането на Smart като премиум марка с изцяло електрически технологии. Всеки от тях ще получи обозначение # като израз на амбицията на марката да възвърне историческия си имидж на основоположник на  тенденции.

Тестовата програма разкри, че #1 има коефициент на въздушно съпротивление от 0,29 Cd, което според е най-доброто постижение в своя сегмент. Скритите дръжки на вратите, активната решетка и силно извитите ръбове спомагат за минимизиране на въздуха, като по този начин се повишава ефективността.

Smart казва, че дори при температури от -40°C, системата за управление на батерията поддържа оптималното работно състояние , което предполага, че пробегът на автомобила няма да бъде драстично повлиян от екстремни условия.

Дебютният сериен Smart е компактен електрически кросоувър с премиумстремежи и акцент върху модерните технологии. С размери 4290 мм дълъг, 1910 мм широк и 1698 мм висок, той е много близо по габарити на електрическия кросоувър EQA на компанията майка Mercedes-Benz.

Кросоувърът ще възвести началото на важна нова ера за марката, по време на която Geely ще управлява инженерната страна на разработката на модела, а Mercedes – дизайна.

Той е ясно разпознаваем като Smart, но има еволюционни дизайнерски елементи, които се стремят да популяризират имиджа му, казва шеф дизайнерът Гордън Уогънър.

Вижте още

Следващото Lamborghini ще бъде електрическо?

Lamborghini току-що подаде името Revuelto в Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз. Предстои ли …