.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Ferrari 296 GTB от немското тунинг студио DMC

Немският тунер DMC се зае с Ferrari 296 GTB, за да предложи версия, наречена Squalo, с доработени форми и с увеличена мощност .

Ferrari 296 GTB бе представен миналия юни от италианския производител. На него не му липсва нито характер, нито мощност. Външният му вид е вдъхновен както от 250 LM (Le Mans) от 1963 г., така и от моделите J50 и P80/C. А хибридната система му осигурява не по-малко от 830 к.с.

Той е оборудван с 3,0-литров битурбо V6 двигател с мощност 663 к.с., разположен в централна задна позиция. Към него е свързан електрически мотор, предлагащ 167 к.с. Това осигурява на автомобила сумарна мощност от 830 к.с. и 740 Нм. Електрическият мотор с батерия с капацитет 7,45 кВт, позволява на автомобила да работи само в електрически режим в продължение на 25 км. Работещ в тандем с осемстепенна DCT скоростна кутия Ediff, хибридното задвижване позволява на 296 GTB ускоряване от от 0 до 100 км/ч за 2,9 сек и да постигне максимална скорст 330 км/ч.

Затова DMC добави своя личен щрих към този вече много успешен модел, като му даде пакет за каросерията от въглеродни влакна за начало, включително нова предна броня, странични прагове, заден спойлер и дифузор, които значително променят облика на автомобила в допълнение към подобряването на аеродинамичните му качества, за да съответства по-добре на новите му характеристики.

DMC доработи V6 на 296 GTB, за да извлече допълнителни 80 к.с., като по този начин получи мощност от 732 к.с., което осигурява общо 900 к.с. на спортния автомобил. DMC не уточнява динамичните характеристики на своя 296 GTB Squalo, но може да си представим, че така тунингования автомобил печели няколко стотни от секундата по време на упражнението от 0 до 100 км/ч и няколко км/ч от максималната скорост.

Вижте още

Rolls-Royce Cullinan за оф-роуд разходки

В този свят има както се казва от пиле мляко. Надали на някого му трябва …