.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Ferrari J50 [Премиера]

Лимитираният модел е в чест на 50-годишното присъствие на Ferrari в Япония

Ferrari празнува 50 години дилърство в Япония и по този повод създаде нов лимитиран модел, специално създаден за страната на изгряващото слънце. Марката от Маранело ще произведе 10 екземпляра от Ferrari J50, под чиято алуминиева кожа се крият кокалите на 488 Spider. Всеки един автомобил ще бъде съобразен с точните спецификации на бъдещия си собственик с дръпнати очи.

Ferrari J50 е с 3,9-литров би-турбо V8 двигател, генериращ 690 к.с. За сравнение 488 Spider разполага с 670 к.с. В официалната информация не се съобщава точния максимален въртящ момент, но със сигурност той е над 760 Нм, с колкото разполага серийното кабрио, върху което е базиран юбилейния модел. Няма инфо и за динамиката, като ще споменем, че 488 Spider ускорява от 0-100 км/ч за три секунди и може да развие над 325 км/ч.

Дизайнерският център на Ferrari е направил така, че да придаде на каросерията на 488 Spider „силно изразена индивидуалност“. Основната идея е открит суперавтомобил с визията на намръщена италианска барчета. Това се отразява върху муцуната на J50, която в случая е по-агресивна и остра, и се отличава с тънки LED фарове. Масивният сплитер прегръща предната част с две вертикални крила, между които е монтирана широка мрежеста решетка. Предният капак получава два въздхоотвора. Той е снишен, което визуално кара арките на калниците да изпъкнат допълнително и придава по-мускулеста визия на роудстъра.

Използваният при 488 Spider автоматично прибиращ се метален покрив е заменен от две ръчно демонтиращи се карбонови плоскости. Те превръщат Ferrari J50 в тарга и когато не се изпозват могат да бъдат прибрани зад седалките. Друга отличителна черта е черната разделителна линия, напомняща за други емблематични модели като GTO, F40 и F50.

Задницата също е значително променена. Имаме двойни стопове, също връщащи ни назад във времето на по-старите модели. J50 получава и нов заден дифузьор и два накрайника на генерацията.

Нови 20-цолови ковани алуминиеви джанти и прозрачен поликарбонатен капак на двигателя завършват визията на лимитираната машина за Япония.

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …