.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Финални тестове на Bugatti Centodieci в САЩ

Инженерите на Bugatti провеждат последния етап в подготовката на Bugatti Centodieci, чиято изчерпателна програма за развитие отведе прототип в САЩ за тестове, проведени при екстремни топлинни условия.

Това е кортеж от осем автомобила Bugatti, включващи три версии Pure Sport и четири Chiron Super Sport, покрити с матово черно фолио, водено от прототип на Centodieci, които зрителите наскоро видяха да преминават по маршрут, водещ този конвой от Калифорния до Аризона , през Сан Диего (800 км маршрут). Пътуванетоимаше за цел да тества хиперспортният модел от Молсхайм в условия на екстремна горещина (до 45 ° C).

„Тестването в горещата и суха пустиня ни помага изключително много в процеса на разработване“, казва Стефан Шмид, инженер по глобалното развитие на автомобили в Bugatti. „Всички модели на Bugatti трябва да работят перфектно, независимо от температурата, включително малкия Centodieci. Въпреки че създаваме само десет автомобила, тестовата процедура е също толкова изтощителна. Всеки модел трябва да работи перфектно при всяко време и при всякакви условия на движение“.

Екип от инженери от 27 души бе ангажиран в този критичен етап от разработването на споменатите модели, оборудвани за този случай с множество сензори (близо 200), позволяващи непрекъсната оценка на надеждността на електрическите системи, телеметрията, радиочестотите или климатик на автомобила, както и правилното функциониране на шасито, W16 8.0 литров двигател с мощност 1600 к.с.и неговата скоростна кутия Centodieci. Модел, който има допълнителен входящ въздух в близост до охладителя на маслото, за да регулира температурата на двигателя, и е обект на още по-специално внимание по този въпрос.

„С изцяло новата каросерия на Centodieci, модификациите на въздушния поток и защитата на стъкления двигателен отсек, топлинното поведение се променя, особено над околните 45 ° C тук“, обяснява Андре Кулиг, ръководител на техническата част за няколко проекта на Bugatti.

Но Centodieci без изненада премина този нов тест без злополуки, преди да започне финалните тестове, насрочени за следващите седмици: хиперспортният автомобил наистина ще се върне в Европа, за да извърши последните си шофьорски тестове с висока скорост и издръжливост на разстояние от 30 000 километра.

След като разработването му приключи, Bugatti Centodieci най-накрая ще може да започне производство в Молсхайм, а десетте екземпляра, струващи по 8 млн. евро нето за единия, трябва да стигнат до гаража на техните собственици в началото на 2022 г.

Вижте още

Електрическото Volvo XC40 Recharge е вече у нас

XC40 Recharge е първият напълно електрически автомобил на Volvo cars. Компанията се ангажира да стане лидер …