Шофьорите на най-продавания зареждащ се от външен източник хибриден автомобил в Европа, Kuga PHEV, потенциално са спестили за една година еквивалентните CO2-емисии, които биха се отделили при пътуване от Лондон до Буенос Айрес и обратно, сочат последните данни от Ford.
Анализът на анонимните данни от клиенти на Kuga Plug-In Hybrid в цяла Европа показва, че изминатото от тях средно годишно разстояние е малко над 10 000 км. Въз основа на хомологираните данни за общите емисии по WLTP, Kuga Plug-In Hybrid отделя приблизително 1110 кг по-малко CO2 в сравнение с емисиите на аналогичен модел Kuga 1,5 л EcoBoost бензин за същото разстояние.
Данните също така показват, че шофьорите на Kuga Plug-In Hybrid предпочитат да поддържат батерията на автомобила си 100% заредена, като почти половината зареждания се случват през нощта. Популярни са и кратките, от един до два часа, зареждания през деня. Ford очаква тази честотата на зареждане от страна на PHEV-шофьорите да се увеличи още с разширяването на зарядните инфраструктури в Европа.
Kuga Plug-In Hybrid е най-продаваният модел PHEV сред всички марки на европейските пазари през 2021 г., надминавайки най-близкия си конкурент в сегмента с повече от 17%. Продажбите на плъгин-хибридни и изцяло електрически автомобили представляват 19% от тези на всички нови превозни средства, продадени през 2021 г., в сравнение с 21,7% за превозни средства с дизелови двигатели. Повече от половината от всички модели Kuga, продадени през 2021 г., са плъгин-хибрид или пълен хибрид.
„Не всеки клиент е в състояние да премине от бензин или дизел директно към изцяло електрически автомобил. Ето защо ние проектирахме нашия Kuga Plug-In Hybrid и с него предлагаме най-доброто от двата свята. Фактът, че продаваме модела по-добре от всеки друг PHEV в Европа, сочи, че имаме правилната рецепта“, каза Глен Гулд, директор на моделната линия Ford Kuga. „Ford се ангажира с електрифицираното бъдеще и автомобили като Kuga Plug-In Hybrid помагат на клиентите да направят тази стъпка с нас.“