Gemballa GT Concept е повече готово тунинг предложение, отколкото същински концепт. Машината може да се види на изложението SEMA 2017 в Лас Вегас и реално представлява сериозно доработено Porsche 911 Turbo. Немските специалисти изкарват 828 к.с. от щутгартското купе, шибват му раздут бодикит, масивно карбоново крило в стил GT3 и го сервират на посетителите на тунинг изложението в столицата на хазарта. И се надяват някой да се обади в офиса им в Льонберг, Германия и да си го поръча.
Широките раздувки на калниците са причина предната ос да бъде увеличена с 30 мм, докато отзад „разпъването“ е с над 50 мм. Под тях намираме 21-цолови ковани колела, привличащи още повече вниманието към това 911 Turbo. Аеродинамичният пакет включва още нови брони, странични прагове и карбонов заден дифузьор.
За своя амбициозен проект хората от Gemballa доработват сериозно 3,8-литровия би-турбо боксер. Стоковите 540 к.с. и 710 Нм на 911 Turbo отиват в миналото, като от 6-цилиндровият мотор са изкарани 828 к.с. (при 7000 об/мин) и 952 Нм (налични от 5200 об/мин).
С всички тези подобрения Gemballa GT Concept се изстрелва от 0-100 км/ч за само 2,38 секунди! Или с 0,6 секунди по-бързо от заводско 911 Turbo, екипирано със Sport Chrono пакет. И в тази връзка да продължим: 0-200 км/ч за 7,5 секунди, 0-300 км/ч за 18,8 секунди, от 100-200 км/ч за 4,7 секунди и от 200-300 км/ч за 11,9 секунди. Максимална скорост? Над 360 км/ч, като германският тунер обещава да я конкретириза в най-скоро време.
Нека поговорим и за пари. Gemballa иска 25 450 евро за бодикита, още 7150 евро за джантите и гумите, допълнителни 3880 евро за карбоновата кутия на въздушния филтър и… внимание… 49 800 евро за доработката на двигателя. Излишно е да казваме, че в Германия ново 911 Turbo се продава за 176 930 евро. Ако добавим и тунинг сметките на Gemballa се получава, че GT Concept струва 263 210 евро. Това го прави по-скъпо от струващото 259 992 евро Turbo S Exclusive Series. Хардкор версията GT2 RS обаче е една идея по-скъпа от всичко изброено дотук – 285 220 евро.