.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Honda Civic Si пeчели с по-добро управление

В САЩ дебютира „горещият“ седан Honda Civic Si, базиран на единадесетото поколение на модела Civic. Под капака е 1,5 турбо двигател, генериращ 203 к.с. и 260 Нм, комбиниран с шестстепенна механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване. В сравнение с предшественика си мощността е намаляла с 5 к.с. (въртящият момент е запазен). Но подобренията в други области трябва да направят новия Si по-забавен за водача.

В това поколение наCivic няма да има купе, така че няма да има Si с две врати. Производителят обаче е уверен във възможностите на четири вратите, наричайки го „най-приятния Civic Si, който някога е управляван“.

Моделът има нова изпускателна система, в която потокът от газове преминава по-лесно, отколкото в миналото. Вместо широка централна изпускателна тръба, новият Si има две кръгли накрайника на изпускателната система.

Моторът 1,5 е актуализиран. Сега той осигурява висока тяга в по-широк диапазон на оборотите (максимумът е достигнат при 1800-5000 об/мин вместо 2100-5000 по-рано), а също така получава 26% по-лек маховик, който прави двигателя по-отзивчив при натискане на педала на газта.

Location package with matched HDRI

Предавателната кутия също е модернизирана с 10% намален ход на скоростния лост и по-твърда скоба на лоста. Той получава система за автоматично съвпадение на скоростта при превключване надолу от Type R. Торсионът в кормилното управление е по-твърд с 60%, което увеличава чувствителността на механизма, а индивидуалната предварително зададена настройка се поява в превключвателя на режимите Drive Mode(променя двигателя и настройките на кормилното управление).

Вътре има спортни седалки с бродирани логотипи Si и червени шевове, 7-инчов цифрово арматурно табло, 9-инчов сензорен екран, безжични интерфейси на Apple CarPlay и Android Auto, аудио система с 12 високоговорителя Bose Centerpoint 2, включително субуфер и цифрова обработка на сигнала.

Вариантът Si също се различава от обичайния Civic с пренастроено окачване. Пружините му са с 8% по-твърди отпред и 54% отзад. Горните носачи на MacPherson са усилени. По дебелите щанги против преобръщане (предна куха, 27 мм, задна плътна, 18 мм) допринасят за намаляване на преобръщането. Към това трябва да се добави каросерията, чиято устойчивост на усукване е увеличена с 8% в сравнение с предшественика си. Спирачните дискове са по-големи, отколкото на обикновения седан: 312 мм (+30) / 282 мм (+23) (отпред / отзад).

Отпред Si се отличава по радиаторната решетка тип пчелна пита. На капака на багажника е монтиран лъскав черен спойлер. Алуминиевите джанти с десет спици (18 инча) са изработени в матово черно, корпусите на огледалата и конструкцията е боядисани в черно.

Стандартното оборудване включва всесезонни гуми с размери 235/40 R18, но по желание те могат да бъдат заменени с летни гуми. Оборудването на седана включва LED фарове и светлини, набор от системи за безопасност на Honda Sensing, подобрени предни въздушни възглавници и странични въздушни възглавници на задните седалки в сравнение с предишното поколение. Само за версията Si се предлага новият външен цвят Blazing Orange Pearl. Новият Civic Si ще бъде пуснат в продажба в САЩ по-късно тази година. А през 2022 г. глобалният хот хеч Type R ще влезе в семейството на Civic.

Вижте още

Opel представи новото комби Astra Sports Tourer

Opel представи комбито Astra Sports Tourer. Приемането на поръчки за автомобила в Европа ще започне …