.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Hyundai на всички фронтове, но винаги зелен

Корейската марка отбеляза просперираща 2021 г. и повече отвсякога възнамерява да гради успеха си върху положителни ценности за околната среда.

Hyundai е акционер в мрежата за бързо зареждане Ionity, което му позволява да предложи на своите клиенти две специфични формули, гарантиращи им преференциална ставка. Първата формула бепусната през май 2021 г. и е насочена към редовните потребители. Тази първокласна оферта сструва 13 евро на месец и след това 0,29 евро на минута за доезареждане. Сега тя е допълнена от оферта Lite, която е насочена, както става ясно, към случайни потребители. За месечен абонамент от 4,50 евро, клиентът ще се възползва от тарифа за презареждане от 0,52 евро на минута. Двете оферти са валидни за период от 12 месеца без автоматично подновяване.

Андреас-Кристоф Хофман, вицепрезидент по маркетинга и продуктите в Hyundai Motor Europe, казва: „Ние признаваме, че предлагането на обширна инфраструктура за зареждане с прозрачни тарифи е от съществено значение за електрическата мобилност да продължи да расте. Като предлагаме на нашите клиенти първокласни предимства, като достъп до обширната мрежа за зареждане с висока мощност IONITY и нашата абонаментна услуга Charge myHyundai, ние поставяме техните нужди на първо място и правим използването на електрически превозни средства по-практично от всякога. »

Купувачите на новия IONIQ 5 са още по-разглезени от марката. Всъщност те ще се възползват от безплатен Premium абонамент за една година. Още по-силно, тези, които са избрали лимитираната серия Project 45, имат право на две години безплатно за същия абонамент. Абонаментът за всички тези оферти и управлението им се извършват от услугата Charge myHyundai.

И накрая, още един знак за добро здраве, марката се включи  в новата хибридна ера на Световния рали шампионат на FIA, известния WRC. За това той повери i20 N Rally1на страхотните пилоти Тиери Ньовил и От Танак .

Жулиен Монсе, заместник-директор на отбора на Hyundai Motorsport, коментира това предизвикателство: „Щастливи сме, че можем да поемем техническото предизвикателство, наложено ни от новата хибридна ера на шампионата WRC. Това състезание обещава да бъде голям скок в неизвестното за всички отбори, но ние сме убедени, че сме дали най-доброто от себе си с нашия Hyundai i20 N Rally1. Нашата основна задача е да комбинираме двигателя с вътрешно горене с добавенияхибриден модул и да гарантираме, че всички компоненти работят заедно и в перфектна хармония в рамките на автомобила”.

Вижте още

Renault Scenic Vision – електрически кросоувър с водородна клетка

Най-новият прототип на Renault носи името на емблематичното за марката име Scenic. Но връзката с …