.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Италианският Mazzanti Evantra в изпълнение Pura

Италианският Mazzanti Evantra в изпълнение Pura

Екипът на Mazzanti може да се нарече експериментален – все пак автомобилите под тази марка се сглобяват в малки серии в Тоскана от 2013 г. През годините гамата е променила няколко модификации, всички от които без изключение са базирани на автомобила Evantra. Те използват двигателите на Mazzanti, които са базирани на GM агрегати. Очевидно все още има търсене на необичайни купета – базовата версия на хиперавтомобила е актуализирана. Той получава името Evantra Pura, а основните му предимства пред предшественика му са намаленото тегло с 90 кг (до 1290 кг) и смяната от атмосферния 7-литров V8 към турбо 6,2.

Габаритите са: дължина, широчина и височина на купето – 4325 мм, 1955 и 1225. Междуосие – 2550 мм. Отвън обновеният модел не се отличава от досегашния и е базиран на същата пространствена рама, изработена от хром-молибденова стомана. Регулируемо окачване McPherson отпред и отзад.

Джантите  OZ са оборудвани с гуми Michelin 255/35 R19 отпред и 315/30 R20 отзад. На предната ос са монтирани шестбутални апарати Brembo с карбоново-керамични дискове с диаметър 380 мм, на задната ос има четирибутални механизми с 360-мм ротори.

Разбира се, интериорът ще бъде изпълнен с първокласни материали, било то кожа, алкантара, въглеродни влакна, алуминий или нещо друго – всичко зависи от въображението на клиента. Дори превключвателите на лопатките се настройват индивидуално за всяка ръка. Специална особеност е дисплеят в центъра на волана.

Алуминиевиян осемцилиндров двигател от Corvette получава два турбокомпресора и генерира 761 к.с. и 910 Нм. Седемстепенна автоматична трансмисия отговоряза управлението на въртящия момент към задната ос. Този тандем ускорява купето от място до 100 км/ч за предишните 2,9 сек, а максималната скорост, както и преди, може да се очаква над 360 км/ч. Цените и точните издания не са известни – всички купета Mazzanti се сглобяват само по индивидуални поръчки. Според неофициални данни не повече от пет автомобила напускат халетата на италианската компания годишно, а минимумът, който ще трябва да се плати за най-скромната версия на Evantra Pura, е 800 000 евро.

Вижте още

Opel представи новото комби Astra Sports Tourer

Opel представи комбито Astra Sports Tourer. Приемането на поръчки за автомобила в Европа ще започне …