.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Jaguar F-Pace SVR 2021 [Фейслифт]

Фейслифтът на Jaguar F-Pace SVR 2021 е готов за лансиране. Той идва с по-голям максимален въртящ момент, подобрено ускорението и по-висока максимална скорост. Плюс малко промени отвън и отвътре.

Обновеният Jaguar F-Pace SVR продължава да разчита на 5,0-литровия V8 компресор. Той запазва мощността си от 550 к.с., но въртящият момент е увеличен до 700 Нм спрямо досегашните 680 Нм. Трансмисията е 8-степенна автоматична, като използва същата система за разпределение на въртящия момент, като при Jaguar XE SV Project 8 седан.

Допълните 20 Нм и новият Dynamic Launch позволяват на кросоувърът да ускори от 0-97 км/ч за 3,8 секунди. За сравнение първата версия на F-Pace SVR 2019 се справя за 4,1 секунди. Максималната скорост при фейслифта вече е 287 км/ч спрямо досегашните 283 км/ч.

Jaguar F-Pace SVR 2021 е с по-добра маневреност и нов тип накладки. Отделно, по думите на Jag, адаптивното окачване работи по-прецизно при ниска скорост.

Естетически фейслифтът на най-мощният вариант на F-Pace не изглежда особено различен от SVR 2019. Новите фарове са по-тънки, предната броня с променени отвори за въздух, като последното подобрява охлаждането на радиатора и спирачките.

Отвътре инфотеймънт системата е с нов 11,4-инчов дисплей, заместващ досегашния 10-инчов екран. Скоростният лост също е нов, като леко променен е и волана, зад който намираме 12,3-инчов дисплей с борд уредите.

Засега цената на Jaguar F-Pace SVR 2021 не е оповестена.

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …