Ако имате Skyline, Supra, GT-R, S2000, NSX, Type-R, Evo или STi задължително трябва да се включите в предстоящия Jap Fest Bulgaria 2014. Но дори и само да се респектирате от тези коли (като нас) присъствието е препоръчително, защото се очертава силен фест, на който екипът на Driver.bg планира да нахлуе с нон-стоп пързаляща се GT86-ца.
Тази година фестивалът на японските автомобили ще се проведе на „Дракон“, като датите са 20-21 септември. С други думи – този уикенд!
Програма: Събота
9:00 Отваряне на пистата
9:30 Начало свободно каране (сесии по 10 минути, до 5 автомобила на пистата)
Дрифт сесии по всяко време при наличието на желаещи. Дрифт сесиите са единствено и само за дрифт.
12:30 Обедна пауза, демонстрации
13:00 Тайм атак – най-добро време за една обикола. Сесиите се провеждат по праволата на свободното каране ( сесии по 10 минути, до 5 автомобила на пистата) Времето не е разпределено на класове!
17:30 Закриване на ден първи от фестивала
Неделя:
9:20 Отваряне на пистата
9:30 Квалификации за дисциплината италианско преследване
12:00 Финали италианско преследване класове “Мини” и “A”
13:00 Финал италианско преследване клас “B”
13:30 Финал италианско клас “C”
Награждаване
14:30 Финали дисциплина драг класове “Мини”,”A”,”B” и “C”
(между отделните финали ще има дрифт сесии за желаещите да покарат и в неделя)
Награждаване дисциплина драг
Възможно за включването на демонстрации и презентации в програмата без предварително обявяване.
Описаните класове са със следните ограничения:
Клас „Мини“ – автомобили с обем на двигателя до 1300 куб. см.
Клас „А“ – автомобили с обем на двигателя до 1600 куб. см.
Клас „B“ – автомобили с обем на двигателя до 2000 куб.см.
Клас „C“ – автомобили с обем на двигателя над 2000 куб. см., и всички двигатели с принудително пълнене. В това число спадат и автомобили снабдени с азотни системи, също така и всички видове роторни (ванкелови) двигатели.
Автомобил може да участва само в един клас, като заявеният клас за участие не може да се променя.
Един пилот може да участва с няколко автомобила в различни класове, но не повече от един автомобил за всеки клас.
Ограничения за използване на гуми тип слик няма.
Един автомобил може да се управлява от двама и повече пилоти, като всеки пилот заплаща отделна такса. Само един от всички пилоти, предварително посочен, участва в класирането за Тайм атак, италианско преследване и драг.
Такси:
Събота 30 лв
Неделя 30лв.
Само драг 10лв
Неделя само италианско 20лв.
Дрифт 0лв.
В цените не са включени билетите за достъп до трасето, които са по 5 лева на човек за всеки от двата дни.