.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Jeep Grand Cherokee оправдава очакванията

Би било наивно да се смята, че петото поколение на Jeep Grand Cherokee ще бъде поразително различно от автомобила с буква L, представен в началото на годината. Новият модел с пет места е по-малък от кросоувъра с три реда седалки, но иначеса подобни като две грахови зърна. „Индианецът“ сега се основава на италианското шаси Giorgio от моделите Alfa Romeo Giulia и Stelvio. Възможността за въвеждане на модерно оборудване в Jeep няма почти никакъв ефект върху мощността на предлаганите агрегати. За САЩ това са Pentastar 3,6 шестцилиндров (297 к.с. и 353 Нм) и двигател V8 5,7 (362 к.с. и 529 Нм), работещи в комбинацие с осемстепенна автоматична трансмисия.

Дължината и широчината на новия модел са 4915 мм и 2149 с междуосие 2964. За сравнение, дължината на версията L е 5204 мм, а междуосието е3091 мм. Предишното поколение Grand Cherokee има дължина 4828 мм, широчина 1943 и междуосие 2915.

Предлага се широка гама от модификации с пневматично окачване Quadra-Lift и адаптивни амортисьори. В най -високо положение (има общо пет), просветът е 287 мм, а дълбочината на брода е 610. Простите версии са оборудвани с обикновени пружини.

Въпреки това, моделът вече има и 4xe хибридна модификация. Той се основава на двулитров четирицилиндров турбо двигател, който се подпомага от стартер-генератор с ремъчно задвижване и електромотор разположен в автоматичната трансмисия. Захранването идва от батерия с капацитет 17 кВтч, скрита в пода. Само при електрическо движение автомобилът може да измине до 40 км, а сумарната мощност на системата е 381 к.с. и 637 Нм. Ще има и бензинов двигател без „зелен“ бонус . Неговите 272 к.с.и 400 Нм са познати от Jeep Wrangler. Ще има е и атмосференV6 3.6.

Автомобилът с атмосферен осемцилиндров двигател може да тегли ремарке с тегло 3265 кг – американците казват, че това е най-добрият показател в класа. Хибридната версия на модела може да тегли 2720 кг. Само максималният възможен просвет е по-малък – 278 мм.

Досега саобявени седем версии за новия Grand Cherokee: Laredo, Altitude, Limited, Overland, Summit, Summit Reserve и Trailhawk. Последният се отличава с 18-инчови джанти с гуми за офроуд, специални брони, система против преобръщане и круиз контрол за офроуд Selec-Speed.

В базовото оборудване на петместния Grand, цифровия приборен панел е с диагонал 10,25 инча. Размерът на сензорния екран на системата Uconnect 5 варира от 8,4 до 10,1 инча. Комплексът работи безжично, използвайки протоколи Apple CarPlay и Android Auto. Осигурена е възможност за дистанционно актуализиране.

Основните характеристики на допълнителното оборудване са 10,25-инчов сензорен екран пред пътника, 10-инчов хедъп дисплей и 19 високоговорителя на аудиосистемата McIntosh. Версията Summit Reserve разполага със скъпи кожени тапицерии, фурнирни вложки и вентилация на всички седалки.

Салонът на Grand Cherokee е идентичен с по-големия си роднина. Стандартните функции включват аварийно спиране с идентификация за пешеходци, адаптивен круиз контрол и асистент за поддържане на лентата. Срещу допълнително заплащане ще има например камера за нощно виждане или автопилот от второ ниво Active Assist Assist. Първите, които ще оценят новите качества на автомобила , разбира се, ще бъдат в Северна Америка – там дилърите ще получат автомобилите си до края на годината, въпреки че хибридните ще се появят не по-рано от следващата. .

Вижте още

Mercedes ще покаже електромобил с пробег над 1000 км

Премиерата на новия електрически автомобил Mercedes-Benz EQXX, обявен преди година, ще се състои на 3 …