.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Премиера: Kawasaki Ninja H2 [210 к.с.]

Войната в класа на суперспортните мотори продължава с всичка сила… Преди месец BMW изкара обновеното си S1000 RR, а сега Yamaha изригна с новата си R1-ца. Kawasaki обаче не остана по-назад и на салона в Милано представи очакваната Ninja H2.

Kawasaki Ninja H2 2015

Този модел се явява като шосейна версия на чудовищната Ninja H2R, която е здраво помпана от компресор и генерира 300 к.с. За разлика от нея уличната Ninja H2 е с дефорсиран 4-цилиндров 998-кубиков редови двигател, който също е с компресор. Той генерира 210 к.с. или с 10 к.с. повече от новата Yamaha YZF-R1.

Kawasaki Ninja H2 2015

Теглото в заредено състояние на Kawasaki Ninja H2 е 238 кг. За сравнение новата R1-ца тежи под 200 кг, също заредена. Това обаче не спира съотношението мощност тегло на новата Kawa да бъде 0,88 к.с. на 1 кг.

Kawasaki Ninja H2 2015

Kawasaki твърди, че компресорният двигател е леко променен, за да бъде в допустимите граници на шум и вредни емисии, като в същото време осигурява „ускорение, което не може да изпитате, с който и да е атмосферен мотор“.

Kawasaki Ninja H2 2015

H2 споделя от H2R стоманената тръбна рама и късото междуосие, което според Kawasaki благоприятства за стабилността в завои при висока скорост.

Kawasaki Ninja H2 2015

Огледалата също са с аеродинамична форма, осигуряващи по-добра стабилност, докато крилата под фаровете дават нужната притискателна сила върху предницата.

Kawasaki Ninja H2 2015

Електрониката на Kawasaki Ninja H2 включва няколкостепенен тракшън контрол, лаунч контрол за увеличение на ускорението при стартиране от място, както и ABS.

Kawasaki Ninja H2 2015

Моделът заводски е екипиран с кик-шифтър за смяна на предавките без да се пуска газта и електронен демпфер Öhlins.

Kawasaki Ninja H2 2015

Окачването отпред и отзад е KYB, като амортисьорите са напълно регулируеми.

Kawasaki Ninja H2 2015

Спирачките идват от Brembo, като предните са с 330 мм полу-плаващи дискове и радиални апарати, докато отзад имаме 250-милиметров диск.

Kawasaki Ninja H2 2015

Боята използва „химична реакция между разтвор на сребърни йони и редуциращ агент, който образува слой от чисто сребро“, твърди Kawasaki. Първият произведен мотор изглежда черен в сянка, но на светло има огледален ефект.

[nggallery id=327]

Вижте още

Alfa Romeo вади наследник на 8C Competizione

Alfa Romeo пусна тийзър, включващ детайл от нов модел, който трябва да се появи тази …