.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Koenigsegg потготвя нов хиперавтомобил за 2022

Koenigsegg представя в аванс нов хиперавтомобил чрез тъмен тийзър, качен в социалните медии, преди пълното му разкриване по-късно тази година.

Тийзърът, публикуван в акаунта на марката в Instagram, показва класически силует Koenigsegg, включващ плавни линии, обвиващо се предно стъкло и кабина с форма на сълза.

Дизайнът на задните светлини, които са различни от тези, използвани в другите актуални модели на марката, визуално е подобен на CCX от 2006 г. – хиперавтомобил със 795 к.с., който беше първият Koenigsegg, използващ собствен V8, а не модулен агрегат от Ford.

Забележителен преден сплитер отразява дизайна на предишните автомобили на Koeingsegg, включително не само CCX, но и CCR, който беше най-бързият пътен автомобил в света към момента на пускането му през 2004 г.

Отзад финият дифузьор изглежда подобен на този на Agera, който отне титлата на най-бързия сериен автомобил в света от Bugatti Chiron през 2017 г., като записа средна скорост от 444,64 км/ч, но Bugatti си върна рекорда миналата година.

През 2022 г. се навършват 20 години от първия сериен автомобил на компанията за клиенти – CC8S. Възможно е този предстоящ автомобил да бъде почит към суперавтомобила с мощност 646 к.с. От него са произведени шест клиентски автомобила през 2002 и 2003 г. след осемгодишен процес на разработка.

Хиперавтомобилите Koenigsegg Jesko и Regera grand tourer   използват 5,0-литров битурбо V8, докато суперкупето Gemera е оборудван с хибридизиран 2,0-литров трицилиндров битурбо агрегат  Почит към миналите автомобили марката вероятно ще използва вариант на V8.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …