Концептът Airflow на Chrysler, който чертае бъдещето, се превърна в реалност на изложението CES в Лас Вегас, след като бе показан чрез серия от дизайнерски скици преди две години.
Американският производител, който е част от портфолиото на Stellantis от 14 марки, след първото обявяване на Airflow показва физически концепт, като обяви плановете си да стане изцяло електрически до 2028 г.

Първият напълно електрически модел на Chrysler ще се появи до 2025 г. Марката все още не е потвърдила дали ще се основава или не на Airflow. Междувременно концептът намеква за дизайнерските знаци и технологичния напредък, който Chrysler планира да приложи в първите си електромобили.
Той се определя, казва Chrysler, от неговата „съвременна технология за задвижваща система, напълно свързано клиентско изживяване и усъвършенствани функции за мобилност“ – функции, за които се спомена за първи път през 2020 г., когато компанията разкри своя радикален, изпълнен с технологии интериор.

Окончателният концепт е по-малко необичаен, и привидно по-жизнеспособен от оригиналните чертежи, въпреки че все още поставя силен акцент върху свързаността и подобреното цифрово взаимодействие.
Тази технология вероятно ще бъде въведена в европейските родствени марки на Chrysler – Peugeot, Citroën, Vauxhall, DS, Fiat, Lancia и Alfa Romeo – тъй като всяка от тях лансира собствени електромобили, използващи нова споделена модулна архитектура.

Концептът Airflow е първият физически намек за ефективността и възможностите за свързване на новата STLA EV платформа на Stellantis, която ще бъде представена в редица размери в портфолиото на концерна през следващите години
Технологията STLA Brain и STLA SmartCockpit на Stellantis е внедрена в Airflow, за да предложи на всеки пътник персонализирано изживяване, което безпроблемно ги свързва с техния дигитален живот, както и с другите пътници.