.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Мъж купи тези две специални Bugatti-та и още шест за децата си

Богат клиент на Bugatti (то беден няма де) купи директно от Молсхайм два много специални автомобила. Анонимният (за нас) мъж получи ключовете за един от 30-те броя Chiron 300 Super Sport 300+ и сертифициран Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition.

Френският производител спретна парти в своето шато, на което бяха връчени и още шест малки автомобила Bugatti Baby II. Последните са за децата на сиромаха.

На това място в миналото основателят на Bugatti Еторе Бугати приема клиентите си и лично е връчвал „с маниер“ ключовете на техните нови автомобили.

Годините минават, но традицията остава и клиентът, купил колите от тези снимки, „успя да се наслади на този вълшебен момент със семейството си“. Как звучи само: „вълшебен момент“. Ама не очаквайте по-различен пиар от марка, чиито коли струват по няколко милиона в която и да е валута.

Лимитираното до 30 екземпляра Bugatti Chiron Super Sport 300+ е първият сериен автомобил, постигнал скорост над 480 км/ч. През 2019 г. в ръцете на Анди Уолъс такъв екземпляр развива 490,48 км/ч. Между другото Уолъс също присъства на партито и именно той връчи ключовете на ценния клиент на Bugatti.

После същият клиент получи ключовете и за втората си придобивка – Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition, придружено от официален сертификат от La Maison Pur Sang. Тази кола също записва името си в историята, като през 2013 г. постави рекорд за скорост, ставайки най-бързият кабриолет в света, достигайки максимална скорост 408,84 км/ч.

Само осем бройки от модела са произведени от Bugatti, като автомобилът е подготвен чрез програмата за сертифициране на производителя.

За финал няколко думи за шестте малки автомобила Bugatti Baby II, всяко с различен цвят на каросерията: жълто, червено, синьо, зелено, бяло и оранжево.

Baby II, проектиран да се управлява както от дете, така и от възрастен, е разработен през 2019 г. от Bugatti в сътрудничество с The Little Car Company. Целта е да се предложи модерна версия на оригиналното Bugatti Baby, създадено през 1926 г. от Еторе Бугати за неговия син Жан. Това е е версия в мащаб ½ на Type 35. Голяма част от 500-те бройки на Bugatti Baby II, обещано за производство, вече са предварително поръчани.

Вижте още

Над 20% спад в продажбите на нови автомобили в Европа, пазарът в Русия се срина

Продажбите на нови автомобили в Европа спаднаха с 20,6% през април 2022 г. През изминалия …