Седмица преди световната премиера на салона в Париж Mercedes-Benz представи изцяло новия C63 AMG и C63 AMG S във версии седан и комби.
Всички варианти са с новоразработен 4,0-литров би-турбо V8 двигател. При C63 AMG той генерира 476 к.с. и 650 Нм, докато по-напомпаната S-версия мощността скача на 510 к.с., а въртящият момент достига 700 Нм.
От 0-100 км/ч седановото C63 AMG ускорява за 4,1 секунди, докато комбито го прави с 0,1 секунда по-бавно. C63 AMG S се справя за 4 секунди, докато на S-ковото комби му отнема 4,1 секунди. Всичките четири модификации са електронно ограничени до 250 км/ч.
Мощността се предава към задните колела през 7-степенна AMG SPEEDSHIFT MCT скоростна кутия, която обещава да бъде по-бърза при превключване спрямо използваната трансмисия досега, особено в ръчен и Sport+ режими. Това е постигнато с механични и софтуерни подобрения. От Mercedes твърдят, че дори алуминиевите лостчета на волана са по-бързи отпреди.
C63 AMG излиза с механично блокиращ се диференциал, докато C63 AMG S е екипиран с електронно заключващ се диференциал. Като допълнителна опция и за двете версии Mercedes предлага по-спортна изпускателна система.
[nggallery id=260]