.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Вижте интериора на най-новата G-класа [Галерия]

Mercedes-Benz отвори вратите на новото поколение G-класа, което ще бъде показано на автосалона в Детройт през януари

Една от големите премиери на предстоящия автомобилен салон в Детройт е тази на новият Mercedes-Benz G-Class 2019. Легендарният офроудър ще е с разпознаваем, но и с еволюирал дизайн. Доколко обаче се осменялват от Mercedes да променят иконата, нарисувана през 70-те? Може с категоричност да отговорите и сами на този въпрос, като разгледате първите официални снимки на новата G-класа. Които, на този етап, са само отвътре.

Ако погледнте вратите и рамките на стъклата бързо ще разберете, че квадратният дизайн не е мъртъв. Щеше да бъде много грубо ако се бе случило нещо по-драстично. За това и всяко ново поколение е като фейслифт на предишното, запазващо кубичната форма.

Тук обаче имаме не фейслифт, а наистина ново поколение G-класа, изградено върху изцяло нова платформа. Тя е проектирана специално за G-класа и ще предложи по-просторен интериор, по-ниско тегло и по-висока безопасност.

Откъм задвижване и технологии новата G-класа ще вземе най-доброто от актуалната S-класа, включително и волана й. А наред с него и системи като следване на пътната лента, адаптивен круиз контрол и други системи, отнемащи от истинското просточовешко шофиране с ръце, крака и очи.

Инфоразвлекателната система, която впрочем е разработена в България, също идва от S-класа. Широките екрани идват в комбина с климатична система, също от луксозната лимузина. Седалките, те пък са от Е-класа, получават подгряване и обдухване, а йонизатор на въздуха допринася за увеличения комфорт. Mercedes-Benz ще предложи и много опции за новата G-класа, като екипът на Designo ще трябва да изпълнява нестандартните поръчки на клиентите.

Въпреки цифровизацията формата на таблото запазва оригиналния си облик. Всичко е направено масивно, от метал и дърво. Дръжката над жабката пред пасажерската седалка е тук. Тук са и бутоните за блокаж на диференциалите, тъй като новата G-класа все ще може да се кара оф-роуд.

От създаването си през 70-те до момента са произведени над 300 000 G-класи, като 2016- и 2017-та са най-успешните години за модела.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *