.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Снимки и подробности за Mercedes-Benz G500 4×4²

Преди дни видяхме първата снимка на новия Mercedes-Benz G500 4×4², като немците замълчаха за кратко относно подробностите около своя нов офроудър. Досега! Когато вече почти всичко е ясно!

Макар да се води концепт Mercedes-Benz G500 4×4² е „близо до серийния модел”, който ще копира визията на G63 AMG 6×6. Така че заводската версия ще запази своите AMG брони, карбоновите компоненти и LED светлините на покрива. Концептът е със стоманени скари, странично излизаща изпускателна система и 22-цолови оф-роуд гуми.

Mercedes-Benz G500 4x4²

Засега все още няма снимки от интериора на Mercedes-Benz G500 4×4², но е потвърдено, че седалките ще бъдат в ниво на оборудване Designo с ватирани диамантени акценти.

Mercedes-Benz G500 4x4²

Двигателят на Mercedes-Benz G500 4×4² е 4,0-литров V8 би-турбо, генериращ 422 к.с. За максималния въртящ момент, ускорението от 0-100 км/ч и максималната скорост ще трябва да почакаме още малко време.

Mercedes-Benz G500 4x4²

Относно оф-роуд възможностите Mercedes-Benz G500 4×4² е с огромен клиренс, електронно-управляемо окачване и двойни пружини за всяко колело. Амортисьорите могат да бъдат настроени в режими комфорт или спорт само за 15 милисекунди.

Mercedes-Benz G500 4x4²

И докато Mercedes-Benz определея G500 4×4² „повече като спортен автомобил, отколкото крос-кънтри модел”, това е изключителна оф-роуд машина, тъй като има 45-сантиметров просвет и ъгъл на атака отпред и отзад съответно 52° и 54°.

[nggallery id=448]

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …