.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Mercedes-Maybach G650 Landaulet [Премиера]

Е няма такъв Maybach! Този G650 е с V12 двигател, задни седалки от S-класа и огромен клиренс

G-класа Maybach? Да, вече има такова животно, което официално носи името Mercedes-Maybach G650 Landaulet. Това реално е четвъртият настоящ модел от бранда Mercedes-Maybach след като вече видяхме S-класа седан, издължения Pullman и S650 Cabriolet. И определено това е най-нестандартният от всички изброени дотук.

За сравнение със стандартнaта G-класа, тази Maybach версия е с удължено с 578 мм междуосие. То осигурява значително пространство на возещите се отзад. А там намираме две индивидуални седалки, взети директно от S-класа. Те са с масажираща функция и могат да бъдат сериозно наклонени назад. С натискането на един бутон пътниците отзад в G650 могат да се насладят на откритото небе, благодарение на електрически сгъваемия мек покрив. Зоната на „випаджиите“ е отделена със стъклена преграда от водача.

Продължаваме с темата за возещите се отзад. Същите, които ще возят задниците си в тази машина, имат достъп до централна конзола с отопляеми и охлаждащите се поставки за чаши. Тя е монтиранта между креслата, а пред тях се открива гледка към два 10-инчови екрана и чифт сгъваеми масички.

G650 получава и портални оси, с каквито са оборудвани G63 6×6 и G500 4×4². Това осигурява значителен пътен просвет от 450 мм. Инженерите на Mercedes използват три заключващи се диференциала и 22-цолови джанти с гуми 325/55 R22, за да гарантират реалистични оф-роуд възможности.

Подобно на S650 Cabriolet, този Mercedes-Maybach G650 Landaulet е с V12 би-турбо двигател с 630 к.с. и могъщ въртящ момент от 1000 Нм. Другите технически характеристики не са разкрити…

Премиерата на G650 Landaulet ще се състои на предстоящия салон в Женева в началото на март. В същия месец ще започнат и продажбите, а производството ще се осъществява в завода на Magna Steyr в Грац, Австрия. Mercedes лимитира серията на 99 екземпляра, като първите сглобени машини ще бъдат доставени на клиентите си през есента.

Цената все още не е оповестена, но се говори, че ще бъде по-висока от тази на G63 6×6, който се продаваше за 456 900 евро.

Още снимки:

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …