Мате Римац, основател и главен изпълнителен директор на Rimac Automobili, а от миналата година и главен изпълнителен директор на новото дружество Bugatti Rimac, потвърди, че заместникът на Bugatti Chiron ще има електрифициран хибриден механизъм.
2021 г. съвпадна за Bugatti с приключването на книгата с поръчки за неговия модел Chiron (краят на производството му не се очаква преди 2024/2025) и сливането с хърватския производител Rimac Automobili. Това роди структурата Bugatti Rimac, чието управление е поверено на Мате Римац, шеф на хърватската компания, който очевидно има много конкретни планове за бъдещето на Bugatti.
В интервю за Automotive New Europe Мате Римацпотвърди, че преди да предложи 100% електрически хиперавтомобил, Bugatti ще пусне на пазара след Chiron хибриден модел, оборудван с много интересен двигател с вътрешно горене.

„Когато хората открият новото поколение Bugatti, мисля, че ще бъдат изненадани. Насърчих разработването на такъв модел, защото ме свързват с електрически автомобили“, обясни хърватският предприемач. „Имайки предвид марката, клиентите и наличната технология, мисля, че в момента разработваме най-доброто възможно решение за Bugatti, което все още не е електрически автомобил. Един ден ще бъде така, но не и днес”.
Следващият разрешен за движение по пътищата Bugatti (моделът Bolide, очакван след Chiron, който ще бъде управлявана само на писта ) ще се възползва от опита на Rimac Automobili по отношение на електрификацията. Римац наистина разработи един от най-обещаващите електрически хуперавтомобили със своя модел Nevera, задвижван от четири електрически двигателя, развиващи обща мощност от 1914 к.с. и 2300 Нм. Пакет, който ще позволи на Nevera да развива максимална скорост 412 км/ч и да ускори от 0 до 96 км/ч за 1,85 сек.
Мате Римац не уточнява дата за представянето на новия Bugatti, но може би ще бъде показан прототип преди края на тази година.