Nissan подсили серийната си Nismo гама с лансирането на изцяло обновения 370Z Nismo. Вървейки по пресните следи на GT-R Nismo, новият 370Z обединява редица дизайнерски и инженерни подобрения, превръщайки се в най-спортния 370Z до днес.
370Z Nismo сега е с по-дързък и по-мощен нов вид. Новата броня е напълно променена и вече е с по-големи въздухоотвори, допълнителни въздухоотвори пред калниците и нови LED дневни светлини. Другите новости включват черни декоративни рамки на фаровете, специална червена Nismo лайстна в основата на бронята, променени странични лайстни и огледала, както и специални Nismo лога. Ревизираният 370Z Nismo разчита и на нови 19-инчови Rays лети джанти, изпълнени в черен и сив цвят.
Nissan добавя нова задна броня и модифициран спойлер. Като част от пълната промяна на аеродинамичния пакет на 370Z Nismo, новата версия разчита на по-малък заден спойлер, работещ в тандем с новата предна броня, за да създаде значително по-голяма притискателна сила при висока скорост. Нещо повече, притискателната сила сега е по-равномерно разпределена върху предната и задната оси, осигурявайки по този начин по-балансирано усещане на пътя. Изчисленията на Nissan потвърждават, че новият аеродинамичен пакет на 370Z Nismo му осигурява по-голяма притискателна сила спрямо всеки от конкурентите му в сегмента.
Новият модел разчита на нови Recaro седалки, предлагащи значително по-добра опора и комфорт. Седалките са тапицирани в червена и черна кожа и алкантара, пасвайки на облицовката на волана.
Nissan 370Z Nismo 2015 се задвижва от 3,7-литров, 6-цилиндров двигател, генериращ 344 к.с., които предлагат сурово и незабравимо динамично представяне. С изключителен въртящ момент при ниските обороти и широк оборотен диапазон, 370Z Nismo спринтира от 0 до 100 км/ч за само 5,2 секунди. Издишайки през двойната ауспухова система, 370Z Nismo предлага и перфектния спортен саундтрак.
Предлаган само като купе с 6-степенна механична скоростна кутия, 370Z Nismo разчита на редица подобрения в окачването, въведени като част от актуализациите за моделна година 2015. За да се подобри комфорта, твърдостта на задните пружини и амортисьори е променена, докато променени постелки в интериора и вътрешните облицовка на колесните арки допълнително намаляват шума от търкалянето на гумите по асфалта.