На 29 септември в Тиендзин бе открито автомобилно изложение, на което дебютира четвъртото поколение на седана Nissan Sylphy с хибридна задвижваща система e-Power. В Япония тази система е инсталирана на Note, Note Aura, Kicks и минивана Serena, докато Dongfeng Nissan я използва в Китай за първи път. До 2025 г. шест модела Nissan за КНР ще получат префикса e-Power към името. Междувременно Sylphy може да се похвали с разход на бензин от 4,1 л/100 км на изложението, въпреки че официалният уебсайт твърди 3,9 л/100 км. Предполага се, че автомобилът с едно зареждане може да измине повече от 1000 км. Не е ясно обаче какъв цикъл е използван за изчислението.
Хибридната модификация се отличава само с емблемите e-Power на предните врати и капака на багажника. Дължината е увеличила с 8 мм, височината е намаляла с 5 мм: 4649 × 1815 × 1445 мм, междуосието е 2712. Обичайният Sylphy идва с атмосферен 1,6 двигател(135 к.с., 159 Нм), вариатор, моно задвижване и разход 4,9 –5,2 л/100 км.
Предлагат се версия с гуми с размери 205/60 R16, 215/50 R17. Обемът на багажника не е повлиян от хибридизацията (560 литра). E-Power включва атмосферен трицилиндров двигател1,2 (72 к.с., 103 Нм) като генератор, електромотор с 100 кВт (136 к.с., 300 Нм) и литиево-йонна батерия с капацитет 1, 57 кВтч.
Диагоналът на централния дисплей е увеличен от 8на 12 инча. Предавателният лост е сменен с джойстик. Вентилационните дефлектори под формата на заоблени турбини са премахнати. Климатроникът все още е двузонов.
Датите на пускане на хибрида, както и цените му, не са посочени. Стандартният седан струва 119 000-144 900 юана (). Няколко поредни месеца Nissan Sylphy оглавява списъка с най-продаваните местни модели в Китай. През 2020 г. са продадени цели 542 725 седана – рекорден брой в цялата история на модела, започнала през 2000 г. Вярно е, че през осемте месеца на 2021 г. търсенето намалява: продадени са 334 116 броя .