Лансиран през 2018 г., Nissan Leaf вече е в средата на кариерата си. По този повод японската марка предлага фейслифт на своя флагмански електрически автомобил. Много пестелив, засяга само предната част на модеела, докато неговата информационно-развлекателна система наследява няколко допълнителни функции.
Електрическият компактен автомобил, чието второ поколение бе пуснато на пазара през 2018 г. получава леко освежаване, за да удължи кариерата си с няколко години. Nissan наистина ретушира някои дизайнерски елементи на първия 100% електромобил за широката публика в света.
В екстериора на новия Nissan Leaf отбелязваме добавяне на гладка черна повърхност на мястото на хромираните ленти в предната част, а също така и появата на нови 16- или 17-инчови алуминиеви джанти. Джантите и предницата вече нося новото лого Nissan. Марката предлага на своите клиенти разширяване на палитрата с два нови цвята на каросерията, наречени Sukumo Blue и Magnetic Blue.
Това са почти единствените нови промени, направени в рестилизирания Nissan Leaf, чйто салон става по-свързан благодарение на интегрирането на Android Auto, Apple CarPlay или Amazon Alexa. Задвижването на модела не е претърпяло еволюция. Електрическият автомобил пак може да бъде конфигуриран с две различни батерии, а максималният му автономен пробег е 385 км за версията e+.
Обновената модификация на второто поколение Nissan Leaf ще се предлага на пазара от април 2022 г. Книгата с поръчки на японския производител ще бъде е отворена от 1 март 2022 г. Leaf ще се предлага от 34 400 евро.