.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Очакваме новия Pagani C10 през 2022 г.

Предстоящият хиперавтомобил Pagani C10, който трябва да замени десетилетният Huayra, е обяван в социалните медии месеци преди официалното му представяне.

Миналата седмица в нов и анонимен акаунт в Instagram се появи изображение, за което се твърди, че C10 е насочен към потенциални купувачи, предполагайки, че изтичането е в резултат на ранна клиентска презентация. Производителят все още не е коментира нищо.

Дизайнът съчетава различни елементи от предишните модели на Pagani. Отворите на покрива и широката радиаторна решетка са препратка към Huayra, докато формата на капковидна кабина напомня на Zonda.

Двата малки задни калници и ъгловият преден капак по-специално предизвикват стила на някои от най-ранните модели на Pagani, като C12 S.

Нови функции могат да бъдат видяни и в целия автомобил. Малките крила в радиаторната решетка изглеждат възможни аеродинамични помощни средства, докато фините, но големи въздухозаборници на покрива и задните колони почти потвърждават, че C10 ще се задвижва от двигател с вътрешно горене.

Говори се, че C10, за който се твърди, че вече е разпродаден, ще използва нова версия на 6,0-литровия битурбо V12 от Mercedes-AMG. На купувачите ще бъде предложена опция за ръчна скоростна кутия или автоматична с два съединителя с пера за смяна на предавките.

Pagani се фокусира върху управлението, а не върху мощността с C10. В интервю за италианското списание Quattroruote, основателят и шеф Хорасио Пагани казва, че компанията е положила повече усилия за намаляване на теглото, отколкото всеки друг аспект на конструкцията.

Pagani планира да произведе до 300 броя на C10, не само варианти купе и роудстър, а и специални модели.

Италианската компания твърди, че интересът само от американски клиенти може да попълни целия производствен цикъл.

Очаква се C10 да бъде последният Pagani с вътрешно горене, като бъдещите модели ще бъдат хибридизирани. Ще бъдат разкрити по-късно тази година.

Вижте още

Bentley подготвя първия си 100% електрически модел

Bentley Motors ще инвестира 2,5 млрд. паунда (близо 3 млрд. евро) в модернизацията на своите съоръжения в …