Pagani Huayra Roadster е в последен стадии на развитие, но все още е рано да се каже дали италианската суперкола ще е с мек или твърд покрив. Очаква се роудстърът да е с по-меко окачване от това на купето, както и по-тежко от него. Отварящите се нагоре врати пък ще бъдат заменени със стандартни.
В техническо отношение Pagani Huayra Roadster ще бъде доста идентичен до купе версията. Това означава, че ще се задвижва от 6,0-литров V12 двигател от AMG с две турбини. Цифрово това означава 700 к.с. и 1000 Нм, тормозещи 7-степенната секвенционална трансмисия. Допълнителните килограми ще забавят неусетно ускорението от 0-100 км/ч, което при купето на Huayra става за по-малко от 3,5 секунди.
Pagani планира да произведе точно 100 екземпляра, като 75 от тях вече са поръчани.