Италианското студио Pininfarina, както се оказа, не само се занимава с дизайна на електрическия автомобил Foxtron Model E, но и напълно построи прототипа в базата си в Камбиано. (Foxconn публикува видео за процеса на създаване.) Сега можем да видим, че Model E наистина е луксозен флагмански седан, а не лифтбек. Освен това той вече се движи със собствена сила. Малко вероятно е Foxtron Model E да развива всичките 559 квт (760 к.с.) и да ускорява до сто за 2,8 сек, но все още има много време – началото на продажбите е насрочено за 2023 г.
Британецът Кевин Райс, бивш дизайнер на BMW и Mazda, е отговорен както за екстериора на Model E, така и за неговия интериорен дизайн. „Елегантен дизайн без време“ е подкрепен от аеродинамичен коефициент от 0,22 (както при Mercedes A-класа и S-класа). Дължина – 5100 мм, широчина – 2000 мм, междуосие – 3100 мм.
Видеото показва причудлива технология за осветление, която „комуникира с външния свят“ чрез светлинни символи и надписи. Междувременно „напълно уникалният“ интериорен дизайн „съчетава класика с авангардни технологии“, като разпознаване на лица и „умни повърхности“.
Значението на седана за Foxconn се потвърждава от неговия шеф Тери Гоу, който на презентацията седна зад волана на Foxtron Model E, без да поглежда вътре в други прототипи. Pininfarina няма отношение към кросоувъра Model C и електрическия автобус Model T, но се надява да продължи да работи с Foxtron. „Споделяме едни и същи ценности, като ангажираност към иновациите и фокус върху околната среда. Сега имаме партньор, който съвместно да изследва бъдещето на електромобилността “, каза шефът на Pininfarina Силвио Ангори.