.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Polestar 4 от 2023 ще бъде средно голям купе-SUV

Шефът на Polestar Томас Ингенлат даде допълнителни подробности за това как шведската марка ще разшири своя гама след новината вчера с инвестиция в размер на 20 млрд. долара .

Като част от това съобщение, марката разкри, че ще пусне втори SUV като част от разширяването на моделната гама, която ще включва три нови електромобила, представени до 2024 г. Ще последва флагманът, който ще стартира през 2022 г. като по-динамично ориентиран близнак на електрическия наследник на Volvo XC90 и една година преди серийната версия на Precept grand tourer, за която сега е потвърдена.

Визуализиран във форма на силует, заедно с очевидно 3 и 5, 4 очевидно ще се позиционира между двата по отношение на габаритите , но с повишен фокус върху достъпността над откровения лукс и ефективност.

Ингелат обясни, че разликата в цената между 3 и 4 ще бъде решаващата: 3 е, обясни той, автомобил с габаритите на XC90 (ще използва същата архитектура SPA2 като своя събрат на Volvo), който за европейските измерения е голям SUV, но няма нищо общо с XC90 във формата, тъй като ще има по-аеродинамично оформен стил и невероятна стойка и мощ, както се вижда от концепта Precept.

В резултат на това 3 ще струва повече от 75 000 евро и ще бъде представен като електрически еквивалент на Porsche Cayenne, посочи Ингелат. Напротив, 4 ще бъде на цена под тази цена, за да се харесат на по -широк целеви пазар.

„Този автомобил е малко по-малък, да, но няма да правим много компромиси с дължината. Той има малко повече тип купе линия на покрива и наистина носи величието на марката в сегмент, който – ценово – в даден момент ще достигне 45 000 евро.

Двата автомобила ще се отличават като силует, потвърди той, и ще предлагат различни интериорни среди в съответствие с контрастното им изпълнение, но ще споделят задвижването на Polestar-вероятно ще бъде конфигурация с два електромотора с мощност 402 к.с..

Линията на покрива на купето предполага, че това ще бъде версията на Polestar на Volvo с подобен размер на C40 Recharge, която сама използва същата CMA архитектура и задвижване с мощност 402 к.с. като Polestar 2. Най-важната отличителна черта , както при всички модели на Polestar, ще бъде характерно елегантният за компанията и минималистични дизайнерски признаци, които до голяма степен опират до аеродинамичната ефективност и насърчават динамичния характер.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …