.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Премиери » Porsche 911 Carrera T [Премиера]

Porsche 911 Carrera T [Премиера]

Porsche спази обещанието да лансира повече версии в духа на 911 R и 911 GT3 Touring, като на салона в Лос Анджелис показа най-новият член на фамилия 911. Това е новото Porsche 911 Carrera T.

Версията излиза базово без мултимедийна система, без задни седалки и дори без никакви бутони на волана. Изглежда всякаш някой е ограбил това 911, но идеята е да бъде по-леко за сметка на някои глезотии.

Разбира се, ако искате да имате тези „глезотии“ като дисплей за аудио системата и навигацията, както и задни седалки, Porsche ще ги оборудва във вашата Carrera T без да ви взима допълнитлно пари като за опции. Колко мило.

Това, което няма да върне Porsche в тази 911 e шумоизолацията, която не намира място във версията, за да се спестят още няколко килограма от теглото. Благодарение на всички олекотявания Carrera 911 T тежи с 20 кг по-малко от стандартната Carrera. Или по-точно тежи 1425 кг.

Porsche 911 Carrera T обаче може да бъде екипирана с нещо, което го няма сред опциите на „обикновената“ Carrera. Като например системата Porsche Active Suspension Management (PASM), която доближава с 20 мм колата до пътя. Освен това може да бъде екипирана с олекотен Sport Chrono пакет и скъсен скоростен лост при версията с механична трансмисия, която в случая е с по-къси предавателни числа и механичен блокаж на диференциала.

Системата за завиване на задните гуми липсва при стандартната Carrera, но тук при Carrera T е налице.

Стигаме и до сърцето на Porsche 911 Carrera T – 3,0-литров шестцилиндров би-турбо боксер. Задноразположеният мотор генерира 370 к.с. и 450 Нм. С ръчна скоростна кутия ускорението от 0-100 км/ч отнема за 4,5 секунди, а максималната скорост е 290 км/ч.

С опционалнта автоматична PDK трансмисия Carrera 911 T се справя за 4,2 секунди в спринта до 100 км/ч.

911 T стъпва върху 20-цолови джанти от Carrera S, като визуално се отличава с аеродинамичен преден лип спойлер и боядисани в тъмносив металик странични огледала. Накрайниците на изпускателната генерация излизат централно от задната броня и човек би я сбъркал с S версията на Carrera.

Цената на Carrera 911 T в Германия започва от 107 553 евро или с около 10 хиляди евро повече от стандартната 911 Carrera. Porsche вече приема поръчки и ще започне да доставя първите коли от март 2018-та.

Porsche 911 Carrera T 2018

Вижте още

Saleen S1 [Премиера]

Изцяло новият модел Saleen S1 трябва да възроди американската марка, след банкрута й през 2012-та …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *