.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Тунинг » Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner [561 к.с.]

Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner [561 к.с.]

Вече повече от половин век Porsche 911 е синоним за ултимативен спортен автомобил. С типично немска систематичност, инженерите на марката от Щутгарт шлифоват диаманта 911 до все повече блясък и изключителност. Но от българското студио Vilner знаят, че винаги може да се направи повече. И го доказват за пореден път с последния си проект за 911 (997) Turbo Convertible.

Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner

Отвън колата е недокосната. Червено-черната разцветка на оригиналния интериор също е запазена, но получава ново излъчване от комбинацията между червена напа и черна алкантара за седалките. Техните подглавници са релефно щамповани с емблемата на Porsche.

Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner

Автомобилът е напуснал завода с множество Exclusive екстри, включително кожена облицовка на вентилационните отвори на климатичната инсталация.

Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner

Въпреки това, бандата на Vilner успява да имплантира екстра ексклузивност с няколко атрактивни решения. На първо място е воланът, чийто кръг получава нова ергономична форма и разточително количество ръчно изработен карбон. От същия материал са направени и водачите на предпазните колани – екстра, която не можете да получите дори и от Exclusive програмата на Porsche. Карбонова терапия получава и скоростният лост, както и декоративните елементи около него. От въглеродни влакна са изработени и ръчките, с които се отварят вратите.

Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner

Фините Vilner докосвания продължават и с черна напа върху задната кора. Ивицата в горната част е подчертана с червен шев. По този начин, българските автомобилни стилисти допълват оригиналната червено–черна линия от вратите на свръхбързото кабрио.

Porsche 911 Turbo Cabriolet от Vilner

Vilner хвърлят щипка електронна магия и в леговището на 6-цилиндровия турбо боксер. За целта разчитат на немските майстори от RaceChip, с чиято помощ увеличават мощността на колата със 17%. В цифри, това означава 561 к.с. или с 81 повече от серийните 480 к.с.. Та това е повече дори от 530-те к.с. на респектиращото Turbo S!

[nggallery id=393]

Вижте още

Вижте филма за японската тунинг суперкар култура [Видео]

Документалното видео „Японски нощи“ е дело на Red Bull и новозеландският дрифт пилот Лудия Майк …