.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Porsche представя първия Macan T

Macan T вече е добавен към успешната моделна гама на Porsche. Това е първият спортен автомобил с четири врати, който ще носи специалното обозначение, което преди беше резерва на моделите 911 и 718. Буквата T представлява уникална форма на динамично шофиране в Porsche от 60-те години на миналия век. Той е съкращение за „Туриране“ и идентифицира модели, които предлагат особено автентично изживяване при шофиране благодарение на прецизна настройка, ексклузивно оборудване и ефективни двигатели.

Верен на духа на Porsche 911 T от 1968 г., новият Macan T се отличава с невероятно динамична настройка и лек двулитров турбо двигател, съчетан с атлетичен дизайн и набор от стандартно оборудване, което е идеално за спортен стил на шофиране. Този концепт позиционира Macan T между Macan и Macan S.

Двулитровият четирицилиндров турбо двигател на Macan T съчетава голяма пъргавина, ниско тегло и компактен дизайн, за да създаде пакет, който предлага идеален баланс между тегло и производителност. В сравнение с 2,9-литровия битурбо V6 двигател в моделите Macan S и GTS, задвижването на Macan T тежи с 58,8 кг по-малко на предната ос. Това дава на автомобила отлични стартови характеристики и оптимална способност за завой.

Macan T ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,2 сек и достига максимална скорост от 232 км/ч.

Macan T е единственият модел на Porsche, който включва стоманено окачване с Porsche Active Suspension Management (PASM) като стандарт.

Дизайнерските елементи, боядисани в сив металик ахат отпред, отстрани и отзад на Macan T, отличават автомобила от другите модели от серията. Изключителният контрастен цвят може да се види на боядисаната предна тапицерия, външните огледала, страничните перки, спойлера на покрива и логото отзад. Спортните изпускателни тръби и облицовките на страничните прозорци в черно (висок гланц) са включени като стандарт, а страничните остриета имат логото Macan T в черно. Двадесетинчови джанти Macan S, изключително в тъмен титан, се предлагат като стандарт. Клиентите могат да избират измежду 13 обикновени, метални и специални цвята за екстериора.

Интериорът на Macan T има своя собствена атмосфера. Стандартните, осемпосочно електрически регулируеми спортни седалки с отопление се отличават с изключителна тапицерия, базирана на пакета Черна кожа. Центровете на предните седалки и външните задни седалки се доставят с модел Sport-Tex Stripe, а предните подглавници имат релефен герб на Porsche. Контрастният цвят от екстериора продължава вътре в автомобила под формата на декоративни сребърни шевове на седалките, подглавниците и волана.

Стандартното оборудване включва още многофункционален спортен волан с отопление GT и хронометър Sport Chrono в горната част на арматурното табло. Праговете на вратите са стандартно от черен алуминий и имат лого на Macan T. Допълнителните функции включват многофункционалният спортен волан GT в Race-Tex с карбонови тапицерии и йонизатор.

Macan T също се възползва от всички нови елементи на поколението на модела, ревизирано през лятото на 2021 г., като новата централна конзола със своя изискан стъклен вид и чувствителна на допир повърхност, както и напълно свързаната в мрежа Porsche Communication Management (PCM) система с 10,9-инчов сензорен екран и онлайн навигация като стандарт.

Вижте още

BMW M Hybrid V8 LMDh е почти готов за „Льо Ман“ [Премиера]

Както знаете 2022 г. е юбилейна за BMW M, тъй като спортното подразделение става на …