.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Представяме дизайна на новия ID.4 GTX

Мощен и елегантен. Със своята дължина от 4,58 метра, ID.4 GTX демонстрира мощна и уверена осанка на пътя. Модерният дизайн съчетава силното излъчване на SUV моделите с усъвършенствана аеродинамика с коефициент на въздушно съпротивление от едва 0,29. Този изключителен резултат е плод както на плавните основни линии на каросерията, така и на редица интелигентни решения в детайли като адаптивните щори на електрическия радиатор в предната част, вградените дръжки вратите и обтекаемите форми на блоковете на задните светлини.

Нова светлинна графика. Решетките на въздушните отвори в предната част на ID.4 GTX се отличават с лаково покритие в бляскаво черно. В тесните външни решетки са интегрирани по три LED светлини, които създават изключително характерна светлинна графика в тъмната част от денонощието. Включената в стандартното оборудване матрична LED система на предните светлини създава още по-ефектна светлинна картина, при която заобиколените с индиректно сияние модули на фаровете напомнят за структурата на човешкото око. Всеки модул се състои от 18 отделни светодиодни елемента, единайсет от които могат да бъдат индивидуално изключени и затъмнени. Заедно с допълнителния прожекторен елемент, те създават основата за IQ.Light – интелигентна структура на светлинния поток, който гарантира оптимално, възможно най-ярко осветяване на пътното платно без опасност от заслепяване на другите участници в движението. Когато светлините са включени, фаровете са свързани в едно с хоризонтална светлинна лента.

Иновативни 3D LED задни светлини. Задната част на ID.4 GTX се откроява с иновативните блокове на светлините, оформени като 3D светодиодни групи. Те са съставени от девет свободно „плаващи” в пространството световодни елемента и формират дъгообразни задни светлини в наситени червени нюанси. Стоп светлините формират ярък „X” светлинен профил, а динамичните светлини на мигачите се движат отвътре навън. Подобно на светлинната графика в предната част, блоковете на задните светлини са свързани с червена светлинна лента, която се простира по цялата ширина на каросерията. ID.4 GTX приветства водача и го изпраща при заключване на автомобила с допълнителни динамични светлинни анимации.

Динамични детайли в дизайна. Атлетичните форми на каросерията изглеждат хомогенно и хармонично като изляти в едно цяло, а изпълнението на редица детайли акцентират върху уникалния статут на ID.4 GTX в гамата на марката. Цветът на външното лаково покритие е по-доминантен от тези на версиите със задно предаване и подчертава по-добре плавните линии и мощното присъствие на новия модел на пътя. Лайсните на вратите например са лакирани в цвята на каросерията и само тесните панели в долната част на тялото са издържани в черно. Покривът и задният спойлер също се предлагат с черно лаково покритие, докато релсите за багажник на покрива са с бляскаво антрацитно покритие. Решетките за въздух в предната част са бляскаво черни, докато задната броня се отличава с нов, по-отчетлив дизайн с панел на дифузора в сиво Galvano Grey. Емблемите GTX са разположени на калниците, вратите и задната част, а свед възможностите за избор на лакови покрития са бяло Metallic Glacier White, сиво Metallic Manganese Grey, сиво Solid Moonstone Grey, сребристо Metallic Scale Silver, синьо Metallic Stonewashed Blue и новия атлетичен нюанс в червено Metallic Kings Red.

Изключителен простор в интериора. Благодарение на оптимизираната архитектура на изцяло новата модулна платформа за модели с електрическото задвижване (MEB) на Volkswagen, заложена в основата за моделите ID.4, вътрешното пространство на модела е изключително обширно и практично. Техническите компоненти заемат много малко място в общия обем на каросерията, а дължината на междуосието е цели 2,77 метра. Вследствие на това, обемът на интериора и субективното усещане за простор и свобода са сравними с тези при конвенционалните SUV модели от горния клас. Меките форми и семплият дизайн подчертават ефирното усещане за простор, а арматурното табло сякаш плава в пространството, отделено напълно от централната конзола. Гъвкавата конфигурация на елементите създава усещане за ред, а разположената между предните седалки допълнителна централна въздушна възглавница се активира в случай на страничен сблъсък и допълнително повишава и без това високото ниво на пасивна безопасност.

Вижте още

Opel представи новото комби Astra Sports Tourer

Opel представи комбито Astra Sports Tourer. Приемането на поръчки за автомобила в Европа ще започне …