.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
2022 HONDA NT1100

Представят мотоциклета 22YM HONDA NT1100

Honda представя напълно нов модел от категорията Tourer. NT1100 заимства сърцето на легендата CRF1100L Africa Twin, за да предложи комфортно, пъргаво и приятно поведение. 5-степено регулируемо във височина и по ъгъл ветрово стъкло с горни и долни дефлектори осигурява отлична аеродинамична ефективност при високи скорости, съчетана с изключителна защита от атмосферни влияния; автопилотът е част от стандартното оборудване, както и предпазителите и отопляемите ръкохватки. Сред помощните технологии са 3 стандартни режима на управление, 2 потребителски опции за водача, Honda Selectable Torque Control (HSTC) и Wheelie Control. Останалите специфики са четирибуталните, радиално монтирани спирачни апарати, предна и задна гуми с размери съответно 120/70-17 и 180/55-17, 6,5-инчов TFT сензорен екран и съвместимост с Apple CarPlay® и Android Auto®.

На мотоциклетния пазар, пренаситен от приключенски модели съществува една голяма празнина – липсва туристическа машина с богат списък от опции и спортно поведение, мотоциклет, който се справя ефективно и с лекота във всекидневието, но е готов и за предизвикателството на продължителено каране.

Напълно новият NT1100 е именно такава машина, предназначена да привлече опитните мотоциклетисти, но и начинаещите ездачи. Използването на рамата и характерния двуцилиндров двигател на CRF1100L Africa Twin като основа осигурява отлично представяне и функции, които правят всеки мотоциклет изключително атрактивен.

2022 HONDA NT1100

Удобен, пъргав, приятен – това накратко е NT1100. Елегантният, изтънчен стил осигурява ефективно аеродинамично представяне с позиция за каране, пригодена за по-далечни пътешествия. Височината и ъгълът на екрана (ветровото стъкло) са регулируеми в 5 посоки, а горните и долните дефлектори защитават ездача от вятъра. 6,5-инчов TFT сензорен екран осигурява пълноцветен персонализиран дисплей и е съвместим с Apple CarPlay® и Android Auto®. Автопилотът, отопляемите ръкохватки и други удобства са част от стандартното оборудване.

Стоманената рамка е със сравнително късо междуосие и остра геометрия на кормилното управление, докато окачването е с обърната предна 43-милиметрова вилка тип Showa и еднотръбен заден амортисьор. Предварителното натягане на задната пружина се регулира хидравлично. Двойните 310-милиметров предни спирачни дискове са с 4-бутални радиални монтажни апарати; гумите са с размери 120/70-17 отпред и 180/55-17 отзад.

2022 HONDA NT1100

Двуцилиндровият двигател е наследен от Africa Twin, но всмукателните и изпускателни клапани са настроени за плавно ускорение и приятен звук при ниски обороти. Производителността не е в ущърб на икономията на гориво: ефективността на двигателя позволява 400 км пробег с 20-литровия резервоар за гориво.

Електронният пакет включва патентованата система на Honda за 3-степенен контрол на въртящия момент (HSTC), управление на колелата Wheelie Control, LED светлини, самоизключващи се светлинни индикатори, авариен стоп сигнал, докато 6-степенната автоматична трансмисия на Honda с два съединителя (DCT) е опция.

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …