.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Представят Volkswagen ID Vizzion в Пекин през април

Серийната версия на концепта Volkswagen ID Vizzion, разкрит за първи път през 2018 г., ще бъде представена на изложението в Пекин през април, потвърди шефът на марката VW Ралф Брандщатер. Първите доставки на модела ще бъдат през 2023 г., като приоритет ще бъдат Китай.

Брандщатер потвърди пристигането на модела, заедно с негова скица (по-долу) на годишната пресконференция на марката, на която потвърди, че печалбите са се нараснали с 451% срещу спад в продажбите от 8%.

Новият автомобил по същество ще служи като електрически еквивалент на Passat с двигател с вътрешно горене, което ще даде на Volkswagen крайно необходим конкерент на лидерите на пазара на електрическите модели като Tesla Model 3 и Polestar 2.

Моделът  ще бъде наличен първо с каросерия седан, както наскоро се видя на снимки от зимни тестове, преди да се появи комби версия, базирана на концепта ID Space Vizzion. Въпреки че външните размери до голяма степен ще съвпадат с тези на Passat с двигател с вътрешно горене, се очаква интериорът да предлага пространство наравно с флагмана Phaeton, чието производство бе преустановено през 2016 г.

Все още не е потвърдено име. Първоначално се смяташе, че ще се нарича ID 6, но то сега е заето от големия електрически кросоувър на Volkswagen само за Китай. Разработва се под кодовото име Aero-B.

Новият модел ID ще използва пълноразмерната MEB архитектура на Volkswagen и ще следва ID 4, като се предлага с избор между задвижващи агрегати със задно предаване или счетири двигателни колела. По-мощна модификация GTX ще последва по-късно, както беше потвърдено, както при  повечето ID модели.

През 2020 г. тогавашният щеф на R&D Франк Велш каза, че GTX версията ще може да ускорява от 0 до 100 км км/ч за около 5,6 сек.

Оборудван с най-голямата налична батерия,смята се, че ще бъдес капацитет 84 кВтч, седанът ID трябва да изминава близо 700 км с едно зареждане, малко повече от версията с най-дълъг пробег на новия Mercedes-Benz EQE. Без съмнение ще бъдат налични по-малки батерии, заимствани от други модели ID, вариращи от 58 кВтч до 77 кВтч.​

Вижте още

BMW M Hybrid V8 LMDh е почти готов за „Льо Ман“ [Премиера]

Както знаете 2022 г. е юбилейна за BMW M, тъй като спортното подразделение става на …