.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Премиерата на новото BMW i7 с 600 к.с. на 20 април

Изцяло новата Серия 7 на BMW от 2022 г. ще бъде представена на 20 април в хибридна форма с чисто горене, plug-in и за първи път с електрическо задвижване, за да се конкурира с Mercedes-Benz S-класа, както и с електрическия EQS.

Новият флагман от Мюнхен е представен  от производителя като „технологична магия в най-добрата си проява“ и ще бъде оборудван с функционалност за автономно шофиране от ниво 3 от старта му по-късно тази година.

BMW потвърди, че новият EV ще използва своята система eDrive от пето поколение, която в момента е инсталирана в електрическия луксозен кросоувър iX. Флагманският седан ще бъде построев върху модулната платформа CLAR на BMW, която вече се използва от iX и електрически седан i4 , както и модели с двигатели с вътрешно горене, включително най-новата Серия 2 Coupé.

Въпреки че спецификата на задвижването остава в тайна, конструкцията с два двигателя, използвана от iX xDrive50, генерира 516 к.с. В тази форма iX е способен да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,6 сек и електронно ограничена максимална скорост от 200 км/ч, така че i7 трябва да покаже почти подобни числа. BMW потвърди, че най-мощната версия на Серия 7 ще бъде изцяло електрическа.

iX се предлага в три изпълнения: xDrive40, xDrive50 и M60, като последният има повече от 600 к.с., а i7 вероятно ще последва примера. Компанията предвижда максимален автономен пробег от 500 км с едно зареждане въз основа на резултатите от тестовете.

Подробностите за двигателите с вътрешно горене засега са оскъдни, като се има предвид, че Серия 7 ще бъде първото BMW, което използва новото поколение двигатели на компанията, разработени да отговарят на разпоредбите за емисии на Евро 7. Те вероятно ще бъдат въведени през следващите години.

Въпреки че комфортът на возене остава от решаващо значение, BMW също така подчертава, че динамиката на шофиране ще бъде от ключово значение за привлекателността на i7 и ще помогне да се отличи от други бъдещи луксозни електромобили, включително новото поколение на Audi A8, което наскоро показано чрез радикалния концепт Grandsphere.

Въпреки камуфлажа, има ясна семейна прилика с актуалната Серия 7, чието производство трябва да приключи следващата година. Също така има шанс радиаторната решетка да бъде по-малка, отколкото на други скорошни модели на BMW, като например XM Concept.

Предишни шпионски изображения показаха интериор, който до голяма степен отразява този на iX, с изявен централен информационно-развлекателен дисплей и извит цифров инструментален панел. Вече е потвърдено, че i7 и Серия 7 ще бъдат първите серийни модели, оборудвани с нов 31,0-инчов Theatre Screen, който се сгъва от покрива, за да трансформира задните седалки в „ексклузивен, частен салон за кино, където пътниците могат да избират своята лична развлекателна програма от разнообразна гама от стрийминг оферти“.

Вижте още

Lamborghini Huracan GT3 EVO2 [Премиера]

Това е поредното състезателно творение на моторспорт департамента Lamborghini Squadra Corse. И то носи името …