Bugatti Chiron достигна последната си фаза на производство, като компанията планира да произведе само 40 броя от наследника на Veyron.
Последните 40 екземпляра , които ще бъдат смесица от версиите Chiron Super Sport и Pur Sport, ще приключат серията от 500 бройки за френския хиперавтомобил пет години след като за първи път беше пуснат в продажба. Поръчки за стандартния Chiron вече не се приемат.
„Този спектър от производителност, независимо дали става въпрос за достигане на максимума на писта или круиз по магистрала в пълен лукс, извежда Chiron на изцяло ново ниво. Сега с толкова малко оставащи автомобили за сглобяване , чистотата на рецептата W16 се почита със стил.“
Chiron беше пуснат на пазара през 2016 г., предлагайки цена от 2 милиона британски лири и предлагащ 1500 к.с. и 1200 Нм въртящ момент от двигател 8,0-литров W16 с четири турбокомпресора, който беше изчерпателно актуализиран от агрегата, използван преди във Veyron. Той е способен да ускори от 0 до 96 км/ч за 2,4 сек. и електронно ограничена максимална скорост от 417 км/ч, а по-късните варианти увеличиха този показател.
Динамично фокусираният Chiron Pur Sport пристигна през 2020 г., обещавайки подобрена пъргавина и притискателна сила сила благодарение на нов аеродинамичен пакет, по-твърдо окачване и различни мерки за намаляване на теглото. Пружините му също са с 65% по-твърди отпред и 33% отзад.
Chiron Super Sport предлага подобрен двигател с преработени вътрешни елементи за 2,75 млн. паунда Той заимства механиката си от рекордния за скорост Chiron Super Sport 300+, с допълнителен акцент върху усъвършенстването.
Подобно на Pur Sport, Super Sport запазва своя 8,0 W16, но с повишена мощност до 1600 к.с. за максимална скорост от 435 км/ч.