.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Рекордно изпълнение на Koenigsegg Regera

Един Koenigsegg Regera бе пуснат на шведската писта Ring Knutstorp за планови тестове, а суперавтомобилът всъщност си тръгна с нов рекорд на обиколка.

Koenigsegg Regera, представен за първи път на автомобилното изложение в Женева през 2015 г., се счита за модела Grand Touring от гамата Koenigsegg, разработен да преминава хиляди километри в оптимален комфорт, като същевременно предлага изпълнение, достойно за суперавтомобил.

Regera се задвижва от plug-in хибридна система, в която влиза  5,0-литров битурбо V8 агрегат, към който са свързани три електрически мотора, развиващи около 707 к.с. Комплектът гарантира сумарна можност 1521 к.с. и 2170 Нм за шведския автомобил, изпратена до четирите колела чрез иновативната едностепенна трансмисия KDD (Koenigsegg Direct Drive). Този пакет позволява на Regera да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,7 сек, преди да достигне максимална скорост от 410 км/ч.

Затова на 4 октомври Koenigsegg Regera спря в Кегерьод, на Ring Knutstorp, често наричан „мини Нюрбургринг“, където го очакваше Кристофер Нигаард, един от пилотите по разработването на двигателите на шведския производител. Тандемът бързо намери своите знаци на шведската къса писта (2,079 км), а Нигаард успя да измине обиколка само за 1 минута 3 секунди и 84 стотни, нов рекорд на трасето, който преди това се държеше от McLaren Senna с време от 1 минута 4 секунди и 50 стотни.

Като напомняне, от септември 2019 г. Regera също е притежател на друг много специфичен рекорд, от 0 до 400 км/ч, последван от пълно спиране (0-400-0 км/ч), упражнение, което направи за 31 секунди и 49 стотни.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …